Alaselkä kipeä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aabel
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jees, elikkä kireyden ja kankeuden takia olen ruvennut venyttelemään kropan läpi erillisenä päivänä.

No tuossa muutama päivä takaperin tuli venyteltyä kylmiltään koko kroppa läpi, illalla ei vielä mitään negatiivistä ilmennyt, mutta sitten. Seuraavana päivänä kun menin salille, ohjelman puolessa välissä aloitin tekemään pystypunnerruksia. Asetun käsipainojen kanssa penkkiin kuten normaalistikkin, mutta tapahtui ikävä vihlaisu tuolta selän puolelta ja koko alaselkä on ollut siitä lähtien kipeä. Mitäs hyvät pakkislaiset luulette tapahtuneen? Lihasvenähdyskö vai?

Kipu ei ole sietämätöntä, mutta estää kuitenkin fyysisien asioiden tekemisen. Kiitos avusta etukäteen!

Itselläni on alaselkä ollut viimeisen vuorokauden ajan todella kipeä. Vaihdoin viikko sitten ohjelmaa ja perjantain selkätreeni oli aiempaa rankempi ja sisälsi myös uusia liikkeitä (kuten hyvää huomenta -liike). Kiinnostaisi tietää, voiko kipu olla vain "normaalia" lihaskipua uuden reenin jäljiltä vaikka itse lihakset eivät tunnu kipeiltä niitä hieroessa ja kipu keskittyy vain tiettyyn kohtaan selkää? :wtf:

Jos kipu on pistävää ja kirjaimellisesti sattuu niin kyse ei ole enää lihasjumista vaan jostain muusta. Itsellä ekan mavereenin jälkeen kipu oli nimenomaan pistävää ja korjasin tekniikkaa sen verran että kipu loppui.

Kannattaa tekniikat tsekata uudestaan jos jotkin liikkeet tekevät kipeää.

Kannattaa testaa alaselän kiputiloissa onko pakarat jumissa. Mulla menee välillä alaselkä tosi kipeeks vaan sen takia että pakarat on niin tukossa. Niitä venyttelemällä saa päivässä-parissa kivun pois.

Latest posts

Back
Ylös Bottom