Alaselkä ja suorinjaloin maastaveto

Ikä
42
Auts! Mulla ei meinaa alaselkä pysyä tahdissa mukana vaan se väsyy suorinjaloin maastavedossa paljon ennenku takareidet. Ja alaselkä myös palautuu hitaimmin.

Oisko mitään vinkkiä millä parantaa tilannetta? Kyllähän ne tossa kai ajallaan vahvistuu mut on hirveen vaikee varoo ylitreenaamasta.

Ehkes voisit tehdä alaselän vahvistamiseksi good morning -liikettä ja/tai selänojennusta jonain muuna päivänä.

Kyllä se siitä. Mie en muuten sjmv-päivänä kaipaa alaselälle enää mitään muuta liikettä. Kyllä tuossakin on tosiaan tarpeeksi.

Juu,ja SJMaVe kannattaapi tehdä viimeisenä,itse ainakin pari kertaa unohduksissani erehtynyt tekemään ensimmäisenä..sen jälkeen on kyllä jalat tutissu ja loppureeni vaikeeta.. :D
Tämä siis itselläni,tiedä sitten muista.Mutta kuten Metrillä,en minäkään tarvitse alaselälle enää oikeastaan mitn maven jälkeen.

Mulla oli sama vaiva aloittaessani sjmv:n joskus vuosi sitten... Enpä silti osaa juuri muuta neuvoa antaa, kuin että ainakin minulla ihan ko. liikkeen treenaaminen vahvisti alaselän erittäin nopeasti sille tasolle, että liike alkoi tuntua takareisissäkin. Eli ajallaan ainakin vahvistuu kuten itsekin sanoit :) Toisaalta nyt minulla on menossa jälleen alaselän vahvistamisprojekti, tarkoitus on saada kyykkyyn lisää vääntöä sitä kautta, siinä kun en ole vielä päässyt kunnon jalkarasitukseen käsiksi (kun muut paikat ovat heikompia). Juuri tuohon postasin voimapyöräkokeiluistani ja täytyy sanoa, että jos ei sillä tule lisää voimaa keskivartaloon niin sitten ei millään :rock:

Back
Ylös Bottom