Alaselässä kipua

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mulla on tossa alaselässä oikealla puolella kipua. Se ei kuitenkaan ole selkärangassa niin ei voi olla mitenkään kovin vakavaa ? Niin mitä mieltä ootte että mistä johtuu ? Itse olen miettinyt että voi olla siitä että mulla noi jalat on aina olleet todella kankeat, että jos esim. lonkakoukistajista tai takareisistä säteilisi sitten tonne alaselkään ? Toinen syy voi olla se että mulla on varsinkin mavessa tossa vähän aikaa sitten parissa kuukaudessa noussut sarjapainot n.120-170 kiloon, niin voi olla että keskivartalon tukilihakset eivät ole pysyneet kehityksessä mukana ? Ja mavessa ja kyykyssä se alaselkä kipeäksi tulee ja sitten taas muutaman päivän päästä kipu häviää.

minun selkä kuvattiin tossa parikin kertaa,oli välilevy pullistuma,kirurgi kielsi kierto liikkeet,mutta kyl mä olen melkein kaikkii muuta tehnyt salilla.on välillä kovat kivut oikealla puolella,mut sit taas helppaa muutaman päivän päästä,kun venyttelee päivittäin,piti ottaa mangneetti kuvat et näkyi mikä on.et mulla johtuu kivut pullistumasta.

Itellä taas rasitusmurtuma löyty alhaalta ja kipuili/kipuilee vieläkin vasemmalta puolelta, ihan alhaalta. Ei kannata tosiaan leikkiä asian kanssa, lekurille ja hoida kuntoon ja sitten jatka reenailuja..

Suositut

Back
Ylös Bottom