Eilen huomasin, että todennäköisesti edellisillan lätkäpelissä oli tullut varsin epämiellyttävä 'loukkaantuminen'. Alaselän vasenta puolta vihloo aika paljon kun taivutan selkääni eteenpäin... olinpa sitten istumassa, seisomassa polvet suorina, tai polvet koukussa, selkä suorana, tai selkä pyöristettynä... kävellessä sitä ei juurikaan huomaa.... kipu on todellakin aika vittumainen. Eli kertokaa nyt te viisaammat että mikä siä oikein on? itse en pelissä huomannut mitään ihmeellistä damagee sinne tulevan...
entä mitä mun kannattais tehdä sille? mulla olis keskiviikkona aika varattuna joka tapauksessa urheiluhierojalle, ku yläselkä on muutenkin ihan paskana. Pitäiskö tuosta mennä lääkärille? kiropraktikolle vai mitä ne on...?
entäpä jos em. kuluja(lukuunottamaata hierontaa) tulee, niin meneekö kaikki vakuutuksista, jotka oon maksanut lätkälisenssin kylkiäisenä? :(
entä mitä mun kannattais tehdä sille? mulla olis keskiviikkona aika varattuna joka tapauksessa urheiluhierojalle, ku yläselkä on muutenkin ihan paskana. Pitäiskö tuosta mennä lääkärille? kiropraktikolle vai mitä ne on...?
entäpä jos em. kuluja(lukuunottamaata hierontaa) tulee, niin meneekö kaikki vakuutuksista, jotka oon maksanut lätkälisenssin kylkiäisenä? :(