Alaselän vihlominen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hei,

mulla on lähes kaikki nivelet yliliikkuvia, ja niistä on hieman ongelmaa tässä hommassa. Alaselän kuluma ilmestyi nuorempana, ja se yhdistettiin SI-nivelten / lantion kivuliaaseen paikaltaan poislähtemiseen. Mulle on valitettavan tuttua yli9000 puukon omainen kipu jos alaselkää pitää väärässä asennossa, sekä jomotus. Mutta nyt on hieman erilainen vaiva ilmestynyt:

Selkäni nikamat ovat alkaneet naksumaan todella usein. Siis päivittäin ihan jatkuvasti. Olen alkanut nojaaman selkää lievästi taaksepäin naksauttaakseni nikamat takaisin paikoilleen, ja kai siinä on vahingossa tullut sitten venytettyäkin selkää. Noin viikon ajan on ollut uudenlaista kipua alaselässä, se on ns. jatkuvasti läsnä olevaa kutinaa, pärinää, vihlomista. Näin sitä kai voisi kuvailla. Ei säteile toistaiseksi jalkoihin mitenkään. Tänä aamuna kun taas selkää oijoin, niin tuntui ilkeä venytys alaselässä, niin kuin joku olisi lievästi revähtänyt. Ja siitä alkoi taas tämä kutina/pärinä. Olen tottunut niin kovaan selkäkipuun ihan ei mistään syystä, että ei tuo oikein missään tunnu enää tuollainen. Mutta haluankin tiedustella, että voiko tuolla ollu joku suht vaaraton asia hieman venähtäny, joka menisi ihan odottamalla ohitse?

Olen vasta aloittanut kuntoilun, kyykky on vasta 45kg ja mave 60kg kohdalla, siinä hieman osviittaa rasituksesta.

Back
Ylös Bottom