Alanko - Blanco Spirituals

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nick_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuinkas moni on tutustunut Alangon uusimpaan tuotokseen? Alanko on nyt matkassa ilman Säätiötä mutta matkakaveriksi on lähtenyt vanha ystävä Teho Majamäki. Aluksi olin epäileväinen että mitenköhän nyt kun kahdestaan tarvitsee kavereiden soitella, mutta Ismo pyllisti minun epäilyksilleni ja todisti ettei kannata olla epäileväinen kun kyseessä on Alanko itse. :)

Voin sanoa että mahtava levy, jota on tullut luukutettua ihan kiitettävästi. Vaikka itselläni meni se muutama kuuntelukerta ennen kuin täysin pääsin sisään tähän tekeleeseen.
Ismon lyriikat ovat kyllä jotain mihin ei kovin moni artisti Suomessa pysty. :hyvä:

Ja vielä kun tuossa näin nämä herrat livenäkin niin pakko sanoa että eipä siellä enempää soittajia olisi tarvittu. On nämä Ismo ja Teho kyllä sellaisia velhoja! :dance:

Blanco Spirituals

01. Kuka Puhuu
02. Päästänkö Irti
03. Räkäistä Ja Tarttuvaa
04. Sauna
05. Seitsemän Päivää
06. 2x1=1
07. Puupää
08. Ilokoulu
09. Äidinrakkaus
10. Elämä Naurattaa
11. Taivaan Tulet

Täältä löytyy levy. Hyvä lätty. Ismomaisesti kuitenkin muutama selkeä riman alitus levyllä, vähän niinku jokaisella levyllä.
Siis sellasia isku vyön alle biisejä. Esimerkiks toi ilokoulu.
Muuten oikein hyvä levy.

Kävin kanssa katsomass livenä. Täyteen ahdatussa Tampere-talossa. Oli törkeen hyvä keikka.
Kesällä pääsee näkeen uudestaan ja vielä ulkona. Saa nähdä toimiiko samaan tapaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom