Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Körmy
Elikkäs suositelkaa sellaista aktiivisubwooferia jossa riittää jerkku kovemmallakin voluumilla.
Originally posted by Sakkeus
http://www.hifitalo.fi/ch_vertigo.htm <- tuo on edullinen ja hyvä, XLS:n sh on 555€ ja jostain liikkeestä voi tinkimällä saada alle viidensadan. Lähiaikoina ostan itse varmaankin tuon.
Originally posted by Kraftwerk n
Joo, tuo on varma valinta. Suosittelen!
Originally posted by makew
Toi elementti on niin bueno:thumbs:, tarvii vaan voimaa vahvarissa että skulaa kunnolla. Vois rakentaa tollasen sitten kun raha tilanne sallii:curs:
Originally posted by Sakkeus
Jos rahaa löytyy niin ostaa XXL:n .
"Arvostettu Chorus Vertigo XLS saa rinnalleen isoveljen Vertigo XXL:n. Siinä käytetään samaa Peerlesin valmistamaa 10" superjäreää kaiutinelementtiä kuin Vertigo XLS-mallissa. Vahvistin on sen sijaan huomattavasti järeämpi. Virranantokyvyltään vahvistin tuottaa tehoa täydet 200 wattia. Transistori pääteasteiden sekä järeän virtalähteen ansiosta, vahvistin kontrolloi bassoelementin kartion liikettä erinomaisesti. Tämän johdosta toisto on tarkempi ja dynaamisempi kuin XLS-mallissa. Myös huippuäänenpaineen maksimi on kasvanut."
Tosin noissa on sh jo sitten 815-995€ :(... Itse kannattaa subi tosiaan rakentaa jos vain sopiva paikka tekemiseen löytyy, on edes jonkinlaisia nikkarintaitoja tai ei ainakaan polta helposti hihoja ja on riittävästi aikaa.
Originally posted by Hgu
Sain hifistudio17:sta tuon XLS:n koekuunteluun ja totesin sen ulottuvan todella alas, mutta olevan alitehoinen. Eli volume piti olla täysillä. Muuten siis laatulaite, mutta kehno vahvistin.
Viimeviikolla sitten kävin ostamassa tuon isoveljen XXL:n ja tyytyväinen olen. Jos ei hifistudioon pääse, niin noita Choruksia saa myös Gigantista.
Originally posted by Hgu
Sain hifistudio17:sta tuon XLS:n koekuunteluun ja totesin sen ulottuvan todella alas, mutta olevan alitehoinen. Eli volume piti olla täysillä. Muuten siis laatulaite, mutta kehno vahvistin.
Viimeviikolla sitten kävin ostamassa tuon isoveljen XXL:n ja tyytyväinen olen. Jos ei hifistudioon pääse, niin noita Choruksia saa myös Gigantista.
Originally posted by Jep
sitä ei tarvii kohsistaa vaa on semmonen 360asteen vehje eli voi jemmata vaikka sohvan taakke tj.