Akrobaatti lumbago ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lumbago
  • Aloitettu Aloitettu
Sairaan siistiä ninjailua! :worship:

Tos on viel tommonen video http://download.trikit.net/shock.mpg

Ja paljon kiitosta vaan :)
öö pomppu.. Ei mitää tietoo mut jokatapaukses se on liian matala toistaseks... Tosin oma mielipidehän toi vaan. Vuonna 2004 kevääl pääsin tasajalkapompul oman kaulan korkuselle korokkeelle tasajalkaa (eli siis korokkeelle tulin tasajalkaa kans, vedin kyl jalat kerälle ilmas, elikkäs polvii koukkuu) ja oon vaan 171cm pitkä, kai tosta jonkuulaist käsityst saa, on se pomppu nyt vissii vähä korkeempi. Ennen tota trikkaust mulla ei sitte ollu minkäälaist urheilu tms taustaa, olin aika laiska paska :P

Toi paikoiltaan tehty heilautus missä ukko menee 360 ympäri on aika tylyn näköinen. :thumbs:
Onko sulla kamppailulajitaustaa?
Jos et liikuntaa ollut aikaisemmin harrastanut, niin mistä hitosta keksit alkaa juokseen pitkin seiniä jne? :D

johanonjousi koko ukko, joo mä ajattelin kanssa että noissa on kohokohtana joku jalan katkeaminen lopussa :D

siistiä menoa :thumbs:

:eek:

38121940415cee5d64fe7.gif

Melkoinen epeli! :hyper: Mikäli et ole kenenkään opetuksessa reenannut kamppailulajeja (ja homma nappaa) niin suosittelen hakeutumaan opetuksen pariin jotta lyönteihin ja potkuihin tulisi jämäkkyyttä. Tuollaisella liikkuvuudella miehestä voi tulla vaikka mitä vielä stuntti/elokuvatouhuissa.

Onko toi takaperin voltti vaikea? Moni sanoo että etuperin voltti on vaikeampi mutta turvallisempi kun taas takaperin on päinvastoin.
Näytti niin hauskalta että täytyy itekkin kokeilla :hyper:
Löyty nimittäin aika hyvä saitti netistä...Onko sulla jotain sivua mistä opeit noi vai onko ihan joku laji?

Kiitosta vaan kaikille :)

inflames sanoi:
Onko sulla kamppailulajitaustaa? Jos et liikuntaa ollut aikaisemmin harrastanut, niin mistä hitosta keksit alkaa juokseen pitkin seiniä jne? :D
Ei ennen trikkaust, trikkasin pari vuotta ja alotin Taekwondon (viime syksynä) että saisin paremmat potkut. Toi on vaikee kysymys, en oikein tiiä itekkää mistä sen sain päähäni :D Varmaan ku oon synnynäin Ninja, no ei :P Pieneen (tyylii 5 vuotiaana) yritin jo etuperinvolttii ku en muuta volttii tienny, sitte se jäi ja 14 vuotiaana treenasin sitä etuperinvolttii niin kauan, että sain kyykkyy, olin ihan tyytyväin siihe. Sitte siit pari vuotta ni halusinki oppia vaa lisää niitä ja rupesin treenaamaa tosissaa.

Mike sanoi:
Mä odotin kokoajan että katkeaa sääriluu tai jotain. Aikamoiset voimat kohdistuu luuhun kun yhdellä jalalla tullaan alas ja vielä kierteellä. Rok on!
Ei mulla luut oo ihme kyllä ikinä katkennu, selkä on sit taas vähä reistannu.

Ripe sanoi:
Mikäli et ole kenenkään opetuksessa reenannut kamppailulajeja (ja homma nappaa) niin suosittelen hakeutumaan opetuksen pariin jotta lyönteihin ja potkuihin tulisi jämäkkyyttä.
Joo noi lyönnit/potkut tarvis just jämäkkyyttä, Taekwondon alotin nyt viime syksynä just sen takia... Tosin karate tms. Kiinnostais enemmän, tkd:ssa ei pahemmin oo lyöntei.

darkflame sanoi:
Onko toi takaperin voltti vaikea? Moni sanoo että etuperin voltti on vaikeampi mutta turvallisempi kun taas takaperin on päinvastoin.
Näytti niin hauskalta että täytyy itekkin kokeilla :hyper: Löyty nimittäin aika hyvä saitti netistä...Onko sulla jotain sivua mistä opeit noi vai onko ihan joku laji?
Ei se oo, se on tosiaa helpompi ku etuperin, mut etuperin on turvallisempi, kun siinä ei voi niskoillee tulla. Meinaatko tricks tutorialssin sivuu? ;) Mutjoo, mä oon opetellu ihan kaikki trikit kattomal mallii muitten videoilt. Ensimmäin video minkä löysin/katoin mallii oli Emerson Wong nimisen ukon Demo Reel.

Memento sanoi:
Onko paikat menneet rikki trikkaillessa?
No ihan alotelles ku ei ollu voimaa eikä mitää pohjii ja mokaili koko aika siks, ni polven tuhosin, tai no ei sille mitää sinänsä käyny mut oli jonkuu aikaa kipeenä. Nykysin onnistuu aika nopeest uudet temput just siks ku on paremmat lihaskunnot. Mut toi selkä vittuilee aina välil joka on erittäin paska homma, pitäis saada kuntoo.

Hiot vielä potkut kuntoon niin alkaa näyttää jo todella hienolta!! Itsestäni ei olisi ikinä tuollaisen..

Kiitosta :)

jp-84 sanoi:
Hiot vielä potkut kuntoon niin alkaa näyttää jo todella hienolta!! Itsestäni ei olisi ikinä tuollaisen..

Noi potkut on just kaikist vaikeimpii saada hyviks, niitten hiomises kestää siis kauemmin ku volteis. Kyl toho kaikki pystyy jos vaa viittii treenailla, ikä eikä koko oo esteenä.

Back
Ylös Bottom