Aika vittumaisii kavereita jollakin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BigBoi
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä ainakin mulla tulis tappelu kavereitten kanssa jos ne olis tommosii
Video (ei oo pitkä)

Kavereilla on ainakin hauskaa mutta en tiedä kohteista...

Edit: Just kun sain tän tänne niin huomasin että tuolla on tommonen videot tread jo... no ei kaikkee voi huomata niin ja joku kirjoittaa tänne pian että :wanha: mutta ei ehkä kaikille...

Voe helevettiläinen.... :hyper:

Tunkea ensin perseeseensä jotain piimän kaltaista valkoista sontaa ja sitten vielä nukkuvan kaverinsa päälle se sieltä ruikkia... :lol2:

ps. jos olis ollu mun kaveri, niin olisin oikeasti katkaissut siltä muutaman sormen ja vetänyt turpaan... :urjo:

Partavaahtoon ja hammastahnaan on joskus itsekkin tullut sorruttua, ja sitä temppua on muisteltu sitten jälkeenpäin ihan suu hymyssä. Mutta noi paskaamiset yms :curs: jos joku mulle noin tekis niin epäilemättä antaisin turpaan, ja lujaa :curs:

Mitäköhän tuommoinen nukkuvan henkilön sukkien sytyttäjä tuumaisi, jos sen kostoksi herättäisi kunnon moukulla nenänpäähän? Tuskinpa nousisi peukkua pystyyn ja leveää veristä hymyä merkiksi onnistuneesta källistä...

Sillä vaan, että palovamman aiheuttaminenhan kertoo hyvästä huumorintajusta, mutta turpiin vetäminenhän on väkivaltaista, epäreilua ja raukkamaista nukkuvan kimppuun hyökkäämistä.

Noista muista varmaan päästäisin "kaverit" pelkällä helvetillisellä selkäsaunalla, mutta toi paskantaminen kyllä poikisi tapon!

Amerikkailaisia teiniääliöitä...

Jos joutuu tollaisen teon uhriksi, kannattaa haastaa oikeuteen ja saada korvauksia. Oikeudesta ei kuitenkaan mitään älyttömiä rahoja saa, kun tollaista paskantamista ei nyt niin pahana tekona katsota(, vaikka oikeestihan se on pahempi, kuin jos saisi turpiinsa). Kun olis saanut mulkulta korvausrahat, niin sen voisi sen jälkeen vaikka hakata+aiheuttaa pysyviä vammoja jossain pimeällä kadulla.

:rock:

Toi toimis jossain piirretyssä, mutta nyt ei halua nauraa vaikka naurattaisikin:)

Tuli mieleen jackass video, missä tyyppi käy paskalla ja sit laasuaa nukkuvan kaverin naaman paskalla :urjo:
No kaveri kostaa sen kusemalla idiootin naamalle kun se vuorostaan nukkuu.

Mistäköhän ovat ottaneet mallia :rolleyes:

Henkirikos olis todella lähellä, jos itselleni sattuisi noin.

Eipä tuo taida onnistua muilta kuin amerikkalaisilta. Ja mitä tulee tähän prof. Vanhasen väittämään, että afrikkalaiset ovat älykkyysosamäärältään tyhmempiä kuin valkoihoiset, mut miten lienee usalaisten laita. vaikka valkoihoisia ovatkin.

Yksi paikkakuntalainen dorka koki aika ikävän yllärin ku oli herän bileistä seuraavan aamun. Kun tää dorka oli sammun bileitten aikana, niin kaverit/sen tutut oli ottan silt housut pois ja oli ottan sellanen jakkaran ja laittan yhen niist jakkaran jaloist sen perseesee ja sit oli potkassu sen syvälle sinne :urjo: Dorka ku oli aamul herän ni ihmetteli vaa ku oli perse kipee.

Itse olen joutunut tusseilla töhrimisen uhriksi ja hiusten leikkuu ja muu jäynä on aika yleistä. Älä siis sammu ! :rock:

raggi sanoi:
Kun tää dorka oli sammun bileitten aikana, niin kaverit/sen tutut oli ottan silt housut pois ja oli ottan sellanen jakkaran ja laittan yhen niist jakkaran jaloist sen perseesee ja sit oli potkassu sen syvälle sinne :urjo: Dorka ku oli aamul herän ni ihmetteli vaa ku oli perse kipee.
Ei helvetti, tommonen ei oo oikein edes dorkille :down:

Mä vihaan jos mut herätetään yöllä jonku turhan takia,saatikka jos joku paskais päähän.Siinä tulis välittömästi yks kpl törkeitä pahoinpitelyitä!

Back
Ylös Bottom