Aidot, leikellyt vai ruiskutetut? Miss Peppu Brasilia

Kertokaahan nyt viisaammat noviisille, että miten nämä peput oikein on hankittu:
Miss Peppu Brasilia 2013 - katso kuumin tusina - Viihde - Viihdeuutiset - Ilta-Sanomat

Onko nuo tehty treenaamalla, kauneusleikkauksilla ja/tai ruiskuttamalla jotain täytettä peffaan? Jotenkin moni noista näyttää kummallisen muotoiselta ja suhteettoman isolta? Tungetaanko peffaan syntholiakin (en ollut siitä ikinä kuullutkaan, kunnes törmäsin pakkiksella asiaan)?

Mitä mieltä, muutenkin?

Enpä tiedä. Mietin vain kuka oikeasti haluaa olla Miss Peppu?! Mieskin sanoi onpas tyhmää.

Mutta kyllä geenit vaikuttavat takapuolen muotoon todella paljon.

Olihan siinä takamuksia kerrakseen:) Vähintäänkin kovaan pumppiin on tytöt tainneet peppunsa ahertaa ennen kuvauksia. Ja kun ammattitaitoinen kuvaaja ohjaa mallia ja oikea valaistus niin saadaa esille vaikka ja minkälaista muotoa. Tokihan pitää jotai jo olla omasta takaa. Ei ne kuvaajat taikureita ole. Joillakin vain sitä takapuolta ja reittä on enemmän. Itse lukeudun samaan porukkaan. :)

Joukossa oli pari, joissa kyllä pakaran yläosan muoto oli vähän sen näköinen, että siellä saattoi olla täytettä. Mutta noin muuten, tuolla etelämpänä naisilla (ja miehilläkin osalla) vain on geneettisesti isommat pakarat. Noiden brasialaistenkaan pakarat eivät vielä ole mitään verrattuna joidenkin Afrikan suunnalta tulevien takapuoliin.

Ei nuo ole sen enempää fotaroituja kuin valaistuiksella kikkailtujakaan, noista ämmistä ja tuhannesta muusta samanlaisesta löytyy paljon videoita myös. Ihan pysyvästi muokattuja noista suurin osa on.

Enpä tiedä. Mietin vain kuka oikeasti haluaa olla Miss Peppu?! Mieskin sanoi onpas tyhmää.

Mutta kyllä geenit vaikuttavat takapuolen muotoon todella paljon.

Sun mies valehteli. Ei nuo minusta mitenkään erityisen isolta berbereiltä näytä. Ihan normi kyykky-persaus, ja kun ottaa vielä huomioon neitokaisten kotimaan niin ihmekkös tuo. Hyvät pierettimet tytöillä kuitenkin.

Sun mies valehteli. Ei nuo minusta mitenkään erityisen isolta berbereiltä näytä. Ihan normi kyykky-persaus, ja kun ottaa vielä huomioon neitokaisten kotimaan niin ihmekkös tuo. Hyvät pierettimet tytöillä kuitenkin.
Eivät kaikki miehet pidä kauneuskilpailuja välttämättä oikeasti mitenkään fiksuina asioina, vaikka niiden osallistujat saattaisivatkin miellyttää silmää.
Omasta mielestä tuollainen kisaaminen jostain Miss Pepun tittelistä herättää lähinnä jotain hyvinkin huvittuneita fiiliksiä :D Sen sijaan täysin samaa mieltä olen noista berbereistä, että hyviä ovat, sillä tuollaiset muodot ovat ihan oman ihanteeni mukaisia ja tavoittelemisen arvoisia (joskin arvostan vaan sellaista kovalla duunilla kyykättyä takaosastoa).

Ei se sitä tarkoittanut, että pyllyt olisivat olleet tyhmiä, vaan niillä kilpailemista, kuten millä tahansa yksittäisellä ruumiinosalla. Mutta saattoi kommentti liittyä myös siihen, että noihin verrattuna mulla ei ole perää. Ja mies itse pyysi katsomaan kuvat kun selaili nettiä!

Ei se sitä tarkoittanut, että pyllyt olisivat olleet tyhmiä, vaan niillä kilpailemista, kuten millä tahansa yksittäisellä ruumiinosalla. Mutta saattoi kommentti liittyä myös siihen, että noihin verrattuna mulla ei ole perää. Ja mies itse pyysi katsomaan kuvat kun selaili nettiä!

Mut eikös bikinifitnesskin ole täysin tätä. Siinä on muuta muu pose näön vuoksi ja sitten seistään perse yleisöön päin ja työnnetään persettä mahdollisimman pitkälle. Hiuslisäkkeillä sitten peitetään muut lihakset, että perse on ainoa mikä näkyy.
normal_TLP_39542-420x286.jpg

images

sori sori..mulla epähuomiossa unohtu hymiö viestistä. Eli sen piti mennä näin "sun mies valehteli":D ja todellakin, pyllyt on kivoja mut pyllykilpailut on ihan pyllystä.

Mut eikös bikinifitnesskin ole täysin tätä. Siinä on muuta muu pose näön vuoksi ja sitten seistään perse yleisöön päin ja työnnetään persettä mahdollisimman pitkälle. Hiuslisäkkeillä sitten peitetään muut lihakset, että perse on ainoa mikä näkyy.
normal_TLP_39542-420x286.jpg

images

No näin taitaa olla - muuttettais nimi sitten bikinipeppufitnekseksi :D
Nuo fitnessbebat ovat kyllä todella erilaisia kuin brassipyllyt... Fitnekset on semmosia pikkupojan takapuolia.

Itse kyllä pidän enemmän bikini fitness- kuin brassipyllyistä, ja kropista muutenkin. Tosin bikini fitness -kropat ovat tietysti sairaan rasvattomia kisakunnossa, mutta noissa brassinaisissa ei näy mitään lihaserottuvuutta ja aivan liian isoja (reidet, peffa) minun makuuni. Onhan tuo bikini-esiintyminen kieltämättä aika hassunkurista :). Katsoin jonkun videonpätkän kun tuli vastaan Fastin sivuilla, aikamoista keikistelyä. Koitin huvikseni tuota perseposea, ja hitto, sattuu selkään, en tajua miten tuollaiseen selkänotkoiseen pyllistykseen edes taipuu... Tuota hiusasiaa ihmettelin itsekin, että nehän peittävät selkälihakset.

Jotenkin hassua, että tehdään vaativaa, "raavasta" duunia salilla ja ollaan supertarkkoja ruoan kanssa, ja sitten esiintyminen ja ulkoasu on tuollaista barbimeininkiä hassuilla ihoväreillä ja meikeillä, ja hymyillä pitää vaikka tekohymyä. Not my piece of cake. Mieluummin raahaisin jotain helvetin isoa autonrengasta lavalla tms. ;).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom