Agents & Topi Sorsakoski

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KimOla
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1375251

Oikeasti mahtava homma! :rock:

Kyseinen kokoonpano oli teinivuosina yks suosikeista, joten tommonen comeback lämmittää vanhan mieltä kivasti. :D

Mitäs mieltä muu porukka on bändistä ja kyseisen lajityypin musiikista yleensä?
Onko Topi Sorsakoski vielä hengissä? :confused:

Bändihän on aivan rautainen ja Topi on paras mahdollinen laulaja tuohon, vaikkei Kääriäinenkään huono ole. Todellakin ainutlaatuinen soundi, kitarat ja laulu. :worship:

Ylyvästä :rock:

Vaikkakin suht metallista musaakkia tulee normaalisti kuunneltua, niin kyllä näin aina kesän lähestyessä alkaa moinen musiikki maistumaan aina vaan paremmalta :)

Kauniiseen kesäyöhon sopii Agents soimaan paremmin, kuin mikään muu :D
Kääriäinen ja Sorsakoski kummatkin sopii solisteiksi vallan mainiosti, ei sillä sinänsä väliä. Kumpaisellakin hieno musiikkiin sopiva hieman omanlaisensa "uskottava" ääni josta elämänkokemus paistaa.

Kaipa sitä alkaa vanhenemaan itse kukin :lol2:

Eilen kuulin tuon mahtavan uutisen. Topista ja Agentsista aloin tykkäämään vasta kun äiti osti Surujen Kitara 32 gratest hits -kokoelman.

Eihän Kääriäinenkään huono ollut, mutta Topin äänessä on sitä jotain. Toivottavasti vain ei ole ääni mennyt liian viskiksi/röökiksi:) Ja Pulliainenhan on Suomen paras rokken rolli kitaristi:rock:

edit. juttu Agentsin kotisivuilla http://personal.inet.fi/musiikki/agents/

Mitenköhän heidän keikat mahtaapi onnistua, kun eikös tuo Sorsakoski ole aika kova poika nautiskelemaan tuota alkomahoolia? :confused:

Loistava juttu että Topi palasi tuohon kerhoon, itse tykkään. Tulee lapsuus mieleen niistä biiseistä; faijan syytä..

:
Loistava juttu että Topi palasi tuohon kerhoon, itse tykkään. Tulee lapsuus mieleen niistä biiseistä; faijan syytä..

:D Mulla sama juttu. Automatkat meni oikein rattoisasti faijan tulkitessa Topia.

Topi Sorsakoski = Mies, tuoli ja ääni... :worship:

Todellakin ainutlaatuinen soundi, kitarat ja laulu. :worship:

Kyllä. Vaikka isä kuunteli ja "kuuntelutti" samalla minua jo muinoin, itse tutustunut kunnolla Agentseihin vasta viime vuosina... Hienoa musiikkia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Topin aikainen Agents oli kovempaa & monipuolisempaa kuin Kääriäisen aikainen, jossa se iskelmällisyys oli enempi pinnassa (ja Elvis kuviotkin sitten toisaalta..).

Topi ja pulliaisen kitara on aivan ehdotonta parhautta.

kävin tossa pari vkoa sitten katsomassa topia ja samalla tieto levisi agentsien kanssa tehdystä yhteistyöstä !!
on suomen paras ja ainoa "iskelmäpändi", joskaan en tuohoon genreen sitä sijoittaisi.

Hyvä ratkaisuhan tuo Topi oli!:) Äiti aikoinaan "johdatti" mut Agentsin musiikin pariin ja keikoille, ihan loistava meininkihän niistä välittyy! Tuolloin siis Jorma solistina, eikä hänessäkään todellakaan mitään vikaa. Naisihmisenä täytyy sanoa, että onhan se sen hymy aika sydämensulattava...;)Ja se oli aina mielenkiintonen ylläri, millanen paita Jormalla on päällä tällä kertaa, kun se aina kesken esiintymisenkin kävi niitä vaihtelemassa!:)
Niin, jotten ihan aiheesta karkaa, niin onhan Topi ja Jorma laulajina ja esiintyjinä erilaisia. Varmasti Agentsilla on paljon ikifaneja, jotka nimenomaan musiikin takia tykkää, mutta voipihan se olla niinkin, että ne innokkaimmat naispuoliset fanit karsiutuu keikoilta, kun Jorma ei enää siellä lavalla ole?! Pulliaisen Esa on kyllä mainio musiikkimies ja siitä huokuu aina se innostus soittamista kohtaan!:thumbs: Hmm, onkohan keikkakalenteria jossain?...

Suositut

Back
Ylös Bottom