Aerobinen ja palautusjuomat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Missy80
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ikä
44
Heip!

Olen harrastellut aerobista liikuntaa viime aikoina. Lähinnä bodypumppia ja muita bodybickejä. Noin 5 krt/vko. Oon tässä alkanut miettiä, että kannattako mun käyttää palautusjuomia tai lisäproteiinia? en ole oikein perillä kaikesta tarvittavasta.
Syön terveellisesti ja yritän kiinnittää proteiinin saantiin erityistä huomiota. Rahkaa, raejuustoa, kanaa, jaukkaria, yms tulee vedettyä. Syön n. 2 tunnin välein vähän kerrallaan, 2 lämmintä ateriaa päivässä, hedelmiä ja vihanneksia välipaloina. Aamulla otan myös kalaöljyt, kromin ja vitamiinit.

Riippuu vähän siitä, mitä haluat noilta treeneiltä. Haluatko saada maksimaalisen rasvanpolttohyödyn pumpista ja bickeistä? Vai toivotko, että saisit kehitettyä lihasmassaasi tuolla pumpissa ja bickin vetää ns. aerobisena harjoitteena?

Jos valitset viimeisen vaihtoehdon, niin minä joisin palautusjuoman bodypumpin jälkeen. Pumppi kuitenkin on kovaa harjoitusta vapailla painoilla. Ennen bickiä en söisi kovinkaan tuhtia hiilariateriaa, jotta saisin mahdollisimman hyvän rasvanpolttohyödyn. En myöskään joisi palautusjuomaa, vaan heti kotia mentyäni söisin hyvän ja terveellisen lämpimän aterian.

Toki bickikin on kovaa harjoitusta (riippuu tietty miten kovaa vetää) ja senkin jälkeen voi juoda palautusjuoman. Siinä tapauksessa, jos tosiaan tarkoituksena ei ole pahemmin päästä eroon rasvavarastoista, eikä muutenkaan maksimaalisen hyödyn hakemisesta. :D

Palautusjuomahan on aina tietenkin suotavaa, kun haluaa palautua mahdollisimman hyvin kovasta harjoituksesta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom