AC-nivelrikkoleikkauksen jälkeen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Röngtenkuvissa on todettu noin puolen sentin välys nivelessä nivelrikosta johtuen. Lääkäri kirjoittaisi lähetteen, mutta
sanoi, että ei siitä saliolkapäätä enää tule. Olkapää ollut kipeänä joulukuun alkupuolelta lähtien. Salilla pystyy tekemään paremmin vinopenkkiä kuin tasapenkkiä, kuitenkin pitempää sarjaa ja olkapää kipeytyy treenistä. Minkälaisia kokemuksia teillä on leikkauksen jälkeisestä ajasa, kannattaako mennä leikkaukseen vai jatkaa kipuilevalla olkapäällä odottaen nivelen hankautumista "urilleen"?

Noi "saliunelmien murskaukset" on niin höpöhöpöä, ainakin jonkinlaisella treenin muutoksilla pystyy kyllä pitkälle kehittymään. Ei ehkä maksiminostoja mutta kehoilu on aina myös vaihtoehto. Kuka leikkaisi olkapään? Kysäsepäs Harri Heliön mielipidettä, ei välttämättä ole ihan samaa mieltä.

Mulle on sanottu ties mitä matkan varrella, nyt on uus haaveri taas plakaatissa mutta en luovuta niin kauan kun pää on tallella.

Noi "saliunelmien murskaukset" on niin höpöhöpöä, ainakin jonkinlaisella treenin muutoksilla pystyy kyllä pitkälle kehittymään. Ei ehkä maksiminostoja mutta kehoilu on aina myös vaihtoehto. Kuka leikkaisi olkapään? Kysäsepäs Harri Heliön mielipidettä, ei välttämättä ole ihan samaa mieltä.

Mulle on sanottu ties mitä matkan varrella, nyt on uus haaveri taas plakaatissa mutta en luovuta niin kauan kun pää on tallella.

Suosittelen kanssa Harri Heliön mielipidettä (Diacor Ruoholahti). Mun olkapää oli niin sökö ettei pysynyt enää paikallaan ja Harri sen lopulta leikkasi ja olen tosi tyytyväinen:dance:

Mulla on ko nivel mennyt kans joskus nuorempana lätkässä ja oireili tässä joku vuosi sitten. Sain siihen kortisonipiikin ja pidin parin viikon treenitauon, niin hävis oireet sen sileän tien ja ovat toistaiseksi onneksi pysyneetkin poissa.

Back
Ylös Bottom