AC/DC Hämeenlinnaan 22.7.2015

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Australialainen rockyhtye AC/DC saa kunnian olla ensimmäinen suuri kansainvälinen nimi, joka nähdään Hämeenlinnan uudessa konserttipaikassa Kantolan tapahtumapuistossa 22.7.2015.

dotcom_0.webp

Megarockbändi AC/DC esiintyy Kantolassa heinäkuussa | Hämeen Sanomat

Yli 40000 lippua myyty jo.

Hah, mulla on partsi tuohon suuntaan ja välissä 400m vettä, mitenköhän kuuluu.
Konserttiin en mene koska bändi on mielestäni täysin paska, mutta yöllä voisi käydä pyörähtämässä kaupungilla. Varmaan aika paljon porukkaa, hotellit on salettiin buukattu täyteen jo aikaa sitten.

Mä en vaan ole ikinä tykännyt pätkääkään, mutta onhan toi hienoa että tommonen super bändi tulee pikku kaupunkiin.
Täällähän suunnilleen asuu saman verran porukka mitä tonne tulee, menee kyllä kylä pikkasen sekaisin, ja poliisit kiittää:D

Tuli itsekin pari tikettiä poistettua heti kun tulivat myyntiin. Tullut pari vuotta jo puhuttua kaverille, että tässä on yksi bändi mikä on vielä nähtävä ennen kuin pistävät pillit pussiin.

Mielenkiinnolla odotan nähdä mihin nuo ihmiset jättävät autonsa, varmaan kuitenkin aika moni sellaisella paikalle tulee.

Lämppärinä Vintage Trouble.

Olisi ylimääräinen lippu myynnissä.

Oli hyvä keikka ja tykkäsin, kun oli muutama harvemmin kuultu biisi mukana. Olin varmaan 40 metriä lavasta, aidatun alueen ulkopuolella. Kyllähän ikä näkyi jo Johnsonin laulussa ja Anguksen soitannassa, mutta mahtavalla asenteella mentiin edelleen.
Santa Cruz veti kovan keikan ja Vintage Trouble oli hieno uusi tuttavuus, todella karismaattinen laulaja.
Alue oli hyvä, ruokapaikkoja ja bajamajoja oli tarpeeksi. Ainoastaan poistuminen oli ihan saatanan tuskaista, tunti meni päästä sinne junaradan yli menevälle sillalle vaikka miten hölkättiin ja oiottiin kun oli paikka.

Back
Ylös Bottom