Aasialaiset kauhuleffat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli tää genre kiinnostaa jonkin verran. Tai kiinnosti...Ne alkavat nyt pikkuhiljaa toistamaan aika rankasti toisiaan. Hissit, nuoret tytöt ja hanasta valuvat hiukset.Hohhoijjaa. Tuli tossa kuitenkin tsekkailtua sellanen leffa kun a tale of two sisters, joka yllätti positiivisesti. Se erottui hienosti noista the eye,phone,ringu,curse jne. litanniasta. Tuleeko jotain ensin mainitsemani kaltaisia leffoja mieleen. Yleensä noi aasialaiset kauhuleffat kaikesta huolimatta säväyttää enempi kuin jenkkileffat, mutta toki jos tulee mieleen muitakin kuin aasialaisia niin antaa tulla vaan :hyper:

jaki_ sanoi:
Audition :thumbs:
Toihan on ehkä häiritsevin leffa jonka olen ehkä koskaan nähnyt... :itku:
Hulluja nuo japanilaiset...

jaki_ sanoi:
Itse en pitänyt elokuvaa kokonaisuutena maailman loistavimpana (mutta ihan ok kylläkin), mutta siinä on sellaisia kohtauksia, joista en käsitä, miten kukaan voisi unohtaa ne. Itse olin ihan täpinöissäni niistä, kun mua kiehtoo tuollainen kieroutunut juttu. Kannattaa katsoa.

Edittiä: minusta aasialaisen kauhun näkökulma on kiinnostava verrattuna amerikkalaiseen tylsään "kirvesmurhaaja tulee ja veri lentää" -paskaan, puhumattakaan siitä jenkkien rangaistusobsessiosta. Aina seksiä harrastaneet/ruohoa polttaneet/räkäisesti nauraneet tapetaan. Se on niin tieto, että kun on kohtaus, jossa nussitaan/nauretaan tyhmille jutuille, niin seuraavassa kohtauksessa murhaaja iskee juuri näihin hirmuisiin synnintekijöihin.

Pidän jotenkin loistavana tätä nuori mustatukkainen nainen/tyttö on se, mitä pelätään. En tiedä miksi. Siinä vain on jotain niin hienoa. Eikä kyllästytä vielä.

thebeam sanoi:
Pidän jotenkin loistavana tätä nuori mustatukkainen nainen/tyttö on se, mitä pelätään. En tiedä miksi. Siinä vain on jotain niin hienoa. Eikä kyllästytä vielä.
Muakin karmii tuo aika lailla. Monet ovat myös sitä mieltä, että se on sitä samaa vanhaa p***aa. Kyllähän sitä aika monessa leffas ollaan jo käytetty, mutta joka kerta se on kiehtonut minua!

Lieneekö kukaan nähny "Dead Friend" tai "Face" aasiakauhua?

Mistä noita aasiakauhuja joista täälläkin puhutaan voi löytää?(Face, Dead friend, Shutter) En ainakaan äkkiä filmifriikin sivuilta löytänyt mitään noista kolmesta. Vai laulaako torrentit? Shutterin tarina vaikutti ainakin mielenkiintoiselta (IMDB)
Hauska nähdä kuinka pitkälle ne pystyy viemään märkä tyttö/pitkät hiukset/marilynmansonkävely/uintiseikkailuita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli katsottua Dead Friend ja Face. Eipä mielestäni ollut mitään kummasia leffoja. Ainoastaan muutama säväyttävä kohtia ja se siinä. Shutteria ei voi verratakaan näihin.

A Tale of Two Sisters kannattaa katsoa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom