8 mile leffa netistä??

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
48
Kaupunki
Finland
Eli,ongelma on seuraavanlainen,latasin tuon 8 mile leffan netistä,mutta kun yritän katsoa media playerillä,ääni kuuluu,mutta kuvan kohdalla vain leffan nimi,no otin nimo codecin(kyllä,OLEN jo käyttänyt searchia),mutta leffa näkyy oudosti,vähän niinkuin se olisi negatiivina...vaikea selittää,mutta ääni kuuluu ihan normaalisti. Kun katson leffan ominaisuuksia se on avi tiedosto mutta ilmeisesti joku xvid,ei divx....ja joku tälläinen myös ilmenee tiedoissa : Nandub v1.0rc2 ???? Jos joku on kyseisen leffan ottanut ja voisi auttaa tai joku muu joka tietää asiasta auttaisi,olisin ikuisesti kiitollinen...

Ei liity nettikyselyn, mutta leffa oli hyvä.
Mä kävin leffassa kattomassa, ainoa mikä alussa vitutti, oli käännös.
"Hei Räbbitti lähe megeen"yms.
Tosin rap osuudet oli käännetty erittäin hyvin.

Latasin sen WinMx:stä,ja tiedoston tarkka koko on 733 640 704,se on dvd screener xvid muodossa,katoin eilen leffan,ihan ok...jakaa kyllä varmasti katsojia,tuskin normaali leffankatsoja tykkää,ei välttämättä edes ymmärrä koko leffaa...

¨tiedän,sai sen kuukausia sitten jo WinMx:lläkin,mutta kun on kovo niin täynnä että yksi mp3 olisi kaatanut koko paskan....piti vähän tyhjäillä ja kun emossa häikkää niin tuo polttonopeus on aikasta hidasta...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
paskakökkö!!!mäkin latasin ton yöllä kun nukuin ja aamulla yritin kattoo niin pelkkää tyhjää...siis mustaa vaan kun yrittää kattoo

koodekeista...

kannattaa hakea toi nimo codec pack...se sisältää lähes kaikki koodekit jotka tarttee kattellakseen leffoja.

Originally posted by tapio
Ei liity nettikyselyn, mutta leffa oli hyvä.
Mä kävin leffassa kattomassa, ainoa mikä alussa vitutti, oli käännös.
"Hei Räbbitti lähe megeen"yms.
Tosin rap osuudet oli käännetty erittäin hyvin.

Kääntäjänä toimi herra nimeltä Paleface.

Mun mielest oli aika huono leffa, melkein 2h pitkä eikä oikeestaan tapahtunu mitään. Ainoa hyvä oli ne lopun battlekohtaukset, muuten meni 8 euroa hukkaan :mad2:

H.

Hae nämä codekit ni alkaa pelittään: ffdshow ja Xvid
Playeriksi vielä BSPlayer ni alkaa pelittään. Nimon voit poistaa rekistereistä kun ei uudet leffat nimoa käytä vaan noita kahta jotka mainitsin... Tällä hetkellä 90 leffaa imutettuna DC:stä.

Tai helpolla pääsee myös jos imaset jostain Divx Player Alpha 2.x, pitäis olla valmiiksi codecit ja muut vermeet, ainakin kännissä osas käyttää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom