3kk tehotreeni vinkkejä kaivataan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hemina
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Oivallus suuri tuli ja huomasin että kohta on kesä! Ja olen edelleenkin raskauden jälkeen lötsähtäneessä kuosissa.
Lapset ovat niin tehokkaasti vieneet aikani etten salille ole pääsyt,mutta nyt jo voisi vähän hellitä aikaa.
Siis,lihakset on kertaalleen hankittu mutta raskauden aikana/jälkeen ne luonnollisestikkin on hävöksissä:( Kiloja ei tarvi karistaa, niitä ei jäänyt yhtään ylimääräistä.
Jos salikertoja olisi 2krt/vkossa niin olisiko hyviä vinkkejä miten ja mitä kannattaisi tehdä että saisi näinkin lyhyessä ajassa jotain aikaan?
Kotona lisäksi stepperi ja käsipainot käytössä.

Niin,ja yleensä onko muodonmuutos mahdollista tuossa ajassa?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Voit saada aika paljonkin aikaan, erityisesti kun sanot ettei kiloja tarvitse karistaa. Mä tekisin sinuna varmaan 1-jakoisella pari kertaa viikossa (ohjelmia voit vilkuilla Punttimimmien treeniohjelmat -ketjusta), lisäksi reipasta ulkoilua lasten kanssa ja ilman (kävelyä, lenkkeilyä, pyöräilyä yms). Varsinkin leikki-ikäisten kanssa saa kyllä energiaa kulumaan ja ojentajat koetukselle (kiikkuun, pois, kiikkuun, pois, kiikkuun...), suosittelen kaikille vähintään hoitotätinä olemista. :D

Onko ruokailut mallillaan? Riittävästi proteiinia, paljon kasviksia ja hyviä hiilareita ja hyviä rasvoja. Pienillä valinnoilla voi vaikuttaa paljon!

Tsemppiä, kyllä se kesäkunto sieltä vielä paljastuu!

Joo 1-jakoista ajattelinkin, ainakin aluksi. Kyllähän mä tiedän että 2krt vkossa on vähän,mutta vielä ei riitä aika useampaan kertaan.
Syömiset periaattees aika hyvällä mallilla,kun pitää tuolle isommalle ipanalle kuitenki ruoka laittaa. Pienempi vielä kutistuttaa mun tissejä:)
Monesti tulee kyllä kuitattua lounas kaurapuurolla...proteinia kyllä pitäis lisätä päivän ruokiin.

Tai ei oikeastaan olekkaan hyvällä mallilla...mähän oon nykyisin ruvennut syömään enemmän herkkuja. Kerran talo hiljenee hetkeksi päiväunien aikaan,mikäs sen mukavampaa kun RAUHALLINEN kahvitauko pullan kera! Mut ei se sinällään ongelma ole koska kiloja niistä ei mulle tule.

Eniten tässä ahistaa kun takapuoli on kadonnut.Kuitenkin usean vuoden treenillä se oli ihan kiva:D jos nyt omasta perästä voi niin sanoa.Se pitäis ehkä ekana hankkia takas.

Joo 1-jakoista ajattelinkin, ainakin aluksi. Kyllähän mä tiedän että 2krt vkossa on vähän,mutta vielä ei riitä aika useampaan kertaan.

Eniten tässä ahistaa kun takapuoli on kadonnut.Kuitenkin usean vuoden treenillä se oli ihan kiva:D jos nyt omasta perästä voi niin sanoa.Se pitäis ehkä ekana hankkia takas.

1-jakoinen kahdesti viikossa on jo aika hyvä rääkki kropalle kun vaan teet sen kovaa. Takapuoltahan voit treenata kotonakin, hyppyytät naperoita maasta ilmaan ja takas, hyvin saa jalat treeniä tästä "syväkyykystä"! Netissä oli muuten jossain kuvia lasten "avustuksella" tehtävästä treenistä...

Ahaa,pitääpä katsella netistä niitä jumppia lasten kanssa.Kyllähän sitä aina jotakin yrittää kotonakin tehdä mutta tuntuu liian "kevyeltä".
Mutta nyt tein päätöksen että ensi viikolla se alkaa:rock:
2 salikertaa plus kotijumppaillut.

Myöskin hyvä vaihtoehto on että 2 erilaista yksijakoista ohjelmaa jolloin saat enemmän liikkeitä. eli molemmissa ohjelmissa on samalle lihakselle eri liike.. Esim. toisessa hauiskääntö käsip. ja toisessa tangolla jne.. :)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Toisaalta tuntuu että jos käy koko kropan kerralla, menee ihan liian kauan aikaa..mutta tosiaan tulisi enemmän liikkeitä.hmm
Mitä mieltä muuten olette,auttaako stepperi kankun kohotukseen?On sellainen twist versio.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom