3 viikkoa aikaa, onko mahdollista?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viivi81
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heips mimmit!

Nyt kaipailen vinkkejä miten saisin kropastani hieman kireämmän näköisen kolmessa viikossa:D ja onko se yleensä siis mahdollista...

Kaverilla on häät 3 viikon päästä ja olen turhamainen ja haluan näyttää siellä hyvältä.:D

Tällä hetkellä ruokavalio koostuu 50%hh, 30%prot. ja 20% rasvat ja kalorit pyörii 2000kcal/päivä. Treenaan 5-6 krt viikossa 3 salia ja 2-3 aerobista...
Olen itse ajatellut lisätä aamutreeniä tyhjällä vatsalla ja jättää lauantain herkuttelun pois, mutta varmasti jotain muuta voisi vielä tehdä.

Jos joku jaksaa antaa neuvoja niin otan ne ilolla ja kiitollisuudella vastaan.:worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
no kolmessa viikossa voi saada aikaiseksi noin 3 kilon pudotuksen ehkä jos vähennät jokapäivästä energiasaantia 500 kcal verran... pudota kaloreitä noin 200 päivässä ja lisa ne aamutreenit. mulle ne on ainakin tehonnut.

no kolmessa viikossa voi saada aikaiseksi noin 3 kilon pudotuksen ehkä jos vähennät jokapäivästä energiasaantia 500 kcal verran... pudota kaloreitä noin 200 päivässä ja lisa ne aamutreenit. mulle ne on ainakin tehonnut.

Mun käsittääkseni jos mennään joka päivä 500kcal vajeella, niin viikossa laihtuu puolisen kiloa. Korjatkaa viisaammat jos menee metsään.

Kyllä tuosta vähän pystyy kiristeleen. Jätä hiilareita pois, sillä lähtee ainakin nestettä kehosta jo viikossakin ihan hyvin. Aluksi vaikka iltahiilarit veke, sitten muitakin. Viikossa nyt pystyy pudottamaan vaikka viisi kiloa jos on tarvis, mutta ei se oo järkevää enkä usko että näyttäisit sen paremmalta ;)

Zone-sarja -42%
Kiitos kaikille vinkeistänne:worship:

kalorivajeet siis kehiin ja hiilareita vähennetään ja proteiinia tilalle:D
Ei haittaa vaikka paino ei putoisikaan, kunhan hiukan saisi tätä pöhötystä pois, jota viikon mökkireissu sai aikaan:D

Hyvää kesän jatkoa kaikille:thumbs:

Latest posts

Back
Ylös Bottom