28.9 Steen1 julkaisee uuden levyn

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja joq
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

joq

Huomiota ensimmäisellä levyllään Salaliittoteoria herättänyt itä-helsinkiläinen räppäri Steen1 (ent. Steen Christensen) julkaisee uuden levyn Varasta pomolta 28.9.05.

Steen1 virallisilla kotisivuilla on myös julkaista ilmainen nettisingle uudelta levyltä. Biisi on nimeltään unionin sotilas ja se on ladattavissa www.steen1.com (mike poista linkki jos on mainostamista!)

Ekassa levyssä oli asennetta..toi biisi mikä tulla sivuilla on ni ei kyllä uppoo mulle yhtään :1: ..luulempa muutenki että tää levy on ihan erilainen ku eka. Tais myös stenkka jossain itsekkin sanoa että ei tee toisesta saman tyylistä levyä.

Kparta sanoi:
Ekassa levyssä oli asennetta..toi biisi mikä tulla sivuilla on ni ei kyllä uppoo mulle yhtään :1: ..luulempa muutenki että tää levy on ihan erilainen ku eka. Tais myös stenkka jossain itsekkin sanoa että ei tee toisesta saman tyylistä levyä.

Joo ei uppoo tämä eka biisi lohkaisu mullekkaan.. Samalla tavalla kuin eka plattta.. Kuten sanoit siinä oli asennetta :rock:

No täytyy toi platta katsastaa silti, kun stenkkakin totes että kaikki biisit tällä uudella ovat hyvin erinlaisia..

Niko 79 sanoi:
joo vois toi stenkka lataa sen lippaan ja tyhjentää sen päähänsä.

Eikö tämmöiset kommentit voisi jättää kirjoittamatta? :jahas: Kannattais varmaan miettiä vähän ennen kuin painaa sitä vastaa nappia :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ostin ekan levyn ihan mielijohteesta kun olin kauppareissulla. En ollut koskaan kuullutkaan koko äijästä, hiukan myöhemmin alkoi se älytön kohu tuosta levystä. Biisien nimet oli niin huvittavia että oli pakko ostaa. Hyvä lätty, voisin ostaa tuon uudenkin. Unionin Sotilas ei oikeen vielä pudonnut, en ole kyllä kuunnellutkaan kun yhden kerran. Biitti on kyllä hyvä, sopivan raaka.

Eikö modet voisi poistaa tästäkin treadista nämä täysin asiattomat viestit joita nämä eräät :david: postaavat..?

Jos toi ikä vielä pitää profiilissa paikkaansa niin.. :jahas:

Ite tykkäsin tosta uudesta Unionin Sotilas -biisistä, kun pari kertaa ensin kuuntelin. Uudella levyllä taitaa olla enempi tommosta hieman asiallisempaa politiikkasettiä tjsp.

Osaisiko joku sanoa, mikä Steenin kappale soi Paha Maa leffan alussa? Jos se edes oli Steen, jostain kuulin, että oli :) :nolo:

Clayman sanoi:
Osaisiko joku sanoa, mikä Steenin kappale soi Paha Maa leffan alussa? Jos se edes oli Steen, jostain kuulin, että oli :) :nolo:

Olihan se Steen. "Sinisiä rappuja ja punaisia hintalappuja" on biisin nimi :)

Mä en pysty millään arvostamaan tätä sälliä edes musiikillisesti. Hiekkalaatikonpotkija joka otti nimensä kahden poliisin murhaajalta. :jahas:

erkkil_ sanoi:
Mä en pysty millään arvostamaan tätä sälliä edes musiikillisesti. Hiekkalaatikonpotkija joka otti nimensä kahden poliisin murhaajalta. :jahas:

rahan eteen kato ollaan valmiita tekemään mitä tahansa.
niin poliisin murhia kuin sen hyödyntämistä vielä jälkeenpäinkin.

en pidä mielekkäänä sellaisen tukemista.
älkää ostako levyä, netistä sen saa ilmaiseksi!

Ja taas jeesustellaan oikein urakalla. :jahas:

Back
Ylös Bottom