24 season 7

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sahaaja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuntuu, että tästäkin on ikuisuus kun on viimeksi nähnyt, mutta nyt viimein jatkuu tämäkin sarja. Sunnuntaina (11. päivä) tulee heti kaksi ensimmäistä jaksoa ja maanantaina perään myös kaksi. Jenkkiaikataulussa siis.

Itse olen ollut suuri fani jo alusta alkaen, joten innolla odotetaan mitä tämä kausi tuo tullessaan. On se Jack Bauer vain niin kova äijä!

jack-bauer.webp

Tuntuu, että tästäkin on ikuisuus kun on viimeksi nähnyt, mutta nyt viimein jatkuu tämäkin sarja. Sunnuntaina (11. päivä) tulee heti kaksi ensimmäistä jaksoa ja maanantaina perään myös kaksi. Jenkkiaikataulussa siis.

Itse olen ollut suuri fani jo alusta alkaen, joten innolla odotetaan mitä tämä kausi tuo tullessaan. On se Jack Bauer vain niin kova äijä!

katso liitettä 48066

samoin, FÄNI!

mulle on vähän epäselvää, että mistä toi seiska näkyy? siis ei ilmeisesti kuitenkaan suomen telkusta. onko jotain tietoa siitä milloin olisi tulossa kotimaisille kanaville?

tähän voisi myös laittaa ilmoituksen, että jos joku haluaa myydä 6. kauden dvd-poksin, niin privaa voi laittaa. kaikki muut mulla jo on, mutta tuo puuttuu.

UIII VITTUU! :hyvä: Ei oo totta tänhän piti loppuu lopullisesti viime kauteen! :hyper: Siis voi ei jes jes woohooo! Pakko fanittaa (ja warettaa) ihan salena nyt kun itkin viime kauden ja sitä edellisen lopussa ku ne oli nii hemaisevia. :itku:

Keep it going jack!!

Tätä on jo odotettukin. En usko että näkyy vielä tänä keväänä Suomessa, mutta pakkohan nuo on sit latailla.

Ehkä aikaisintaan syksyllä voisi näkyä Suomen tv:ssä, paha sanoa. Netistä nämä jaksot näkee esim. "Meksikon serkun" välityksellä, mutta siitähän ei keskustella täällä julkisesti. :)

Edit. Pitäisi ilmeisesti 9 kautta näitä tulla kaiken kaikkiaan. Näin muistan lukeneeni jostain (ei pysty muistamaan mistä) kutoskauden loputtua. Lähteenä taisi kuitenkin olla ihan Fox itse.

Tätä on kyllä odotettu! Jack on mies isolla M:llä, eikä varmaan tiskaa kotona ja jättää vuoteen petaamatta!

Wikipedia tietää kertoa, että kausia tehtäisiin kahdeksan ja vielä elokuva päälle. Mitä sen jälkeen, elämältä putoaa pohja...kun ei ole enää mitään odotettavaa?!?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
loppuko se 6 kausi siihen ku jack oli sen emäntäsä tykönä isänsä talossa joka ei tuntenu ketään ja sen tytyn isä ukko sano, et lähe jack menee sen muijan elämästä ja se meni sinne parvekkeelle sureen?
Hitto ku ei muista. Mut hieno homma et seiska alkaa.

Kyllä mun mielestä 7 kauden omassa tredissä pitää voida keskustella aikaisemmista kausista ilman että tarvitsee pelätä jonkun spoilaantuvan

Mitähä vittua. :D Mä oon jääny pahasti nyt jälkeen ku olin ½ vuotta poissa 24 linjoilta, TÄSTÄHÄN ON TULLU ELOKUVAKIN!!?!? Lähti nimittäin äkkiä lataukseen 24 redemption perhana! :D Näytti kyllä niin herkulliselta afrikkamätöltä että aiaiaia.

Mitähä vittua. :D Mä oon jääny pahasti nyt jälkeen ku olin ½ vuotta poissa 24 linjoilta, TÄSTÄHÄN ON TULLU ELOKUVAKIN!!?!? Lähti nimittäin äkkiä lataukseen 24 redemption perhana! :D Näytti kyllä niin herkulliselta afrikkamätöltä että aiaiaia.

Se on siis lämmittelyä seiska kaudelle. Seiska kauden ensimmäisestä jaksostakin on tullut jo 17 minuutin sneak peak ;)

Kyllä tätä 7 kautta on odotettu. :)
En tiennykkää et tästä on joku lämmittely leffa uudelle kaudelle. Eiku hankkimaa se..

Suositut

Back
Ylös Bottom