Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä vaikuttaa tosiaan aivan sirkustapahtumalta. Jos olen oikein käsittänyt, niin julkaistut ottelut ovat "Bigi" vs. "Satusetä" ja tämä mies vs. nainen. Toivottavasti tänne ei sentään aleta hankkia ottelijoita rikosrekisterin perusteella, vaan pysytään näissä hupihahmoissa.
10.9. ilmoittivat, että liput tulevat pian myyntiin. Ehkä hakevat vielä haippausta tapahtumalle ja tunnustelevat miten porukka tästä kiinnostuu.Ketkähän tuossa mies vs nainen ottelussa ottelee ensimmäistä kertaa seka(pää)sarjan tittelistä? Aika sekapäiseltä vaikuttaa.Veikkaisin että toteutumatta jää koko eventti. Pitäis mainostaa missä tapahtuu ja mistä voi ostaa liput, että olis jotenkin todellista. Ettei vaan tässä asianosaiset myisi tiktok kanaviaan julkkismatsi buumin harjalla ja siinä kaikki.
10.9. ilmoittivat, että liput tulevat pian myyntiin. Ehkä hakevat vielä haippausta tapahtumalle ja tunnustelevat miten porukka tästä kiinnostuu.
Näitä "some stara" tapahtumiahan on järjestetty jääkiekosta ja jalkapallosta ilmeisesti nuorten keskuudessa hyvällä menestyksellä. Luulen, että ihan tarkoituksella haluavat erottua muista järjestämällä puhtaasti vastaavanlaisen some ottelun.
Minä voin mielelläni ottaa vapaaottleumatsin naista vastaan kunhan hinnasta sovitaan.Mistähän löytyy riittävän tyhmä mies tuohon matsiin? Siinähän on vain hävittävää: joko hakkasit naisen tai sait turpaan naiselta. Kumpi noista nyt on huonompi lopputulos?![]()