16v, 178cm, 65kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mlkko
  • Aloitettu Aloitettu
Terve. Painoni on pysynyt samana (65kg) tai vähän alhaisempana jo pitkään. Salilla on tullut käytyä ja ainakin kuvittelen syöväni hyvin, mutta syönköhän vaan?

Aamupala: Lautasellinen puuroa, pari palaa ruisleipää, jugurtti, lasi maitoa.

Lounas: Koulussa tulee syötyä lautasellinen ruokaa, josta on noin 1/4 osa salaattia.

Välipala: Jos salipäivä niin syön ennen salia vähän jotain, esim. palan ruisleipää ja jugurtin, muuten tulee syötyä kunnon ateria.

Päivällinen: Jos salipäivä niin salin jälkeen yleensä reilu 150g jauhelihaa, 100g raejuustoa, pussi nuudelia, salaattia ja iso lasi maitoa. Muuten vähän vähemmän, kun koulun jälkeen tulee syötyä paljon jos ei ole salipäivä.

Ïltapala: Joku valmisruoka :( ja leipää.

Ei toi nyt niin suurelta määrältä kuulostakkaan kun tuli kirjoitettua asiat ylös :) Liikkumisesta sen verran, että tulee harrastettua thai-nyrkkeilyä pari kertaa viikossa ja salilla pyrin käymään kolmesti viikossa. Ja niin, tarkoitushan on saada painoa ylöspäin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lisää kaloreita.

Hiilihydraattia koneeseen, ja paljon.

Esimerkkinä vaikka oma esimerkkipäivä:

Aamiainen:

Lautasellinen mysliä tai puuroa mehukeiton ja 100g raejuuston kanssa
2 vaaleaa leipää kalkkunaleikkeen kera
4rkl hunajaa
2 keitettyä munaa

Lounas

Lautasellinen mitä ikinä ruokaa koulussa onkaan, lautasellinen salaattia, 3 ~2dl lasia kevytmaitoa, 4 leipää runsaan voin kera

Välipala
2 banaania
purkki Ehrmannia
pala vaaleaa leipää kalkkunaleikkeen kera

Treenin jälkeen
Palkkari = n. 2dl Muscle+:aa

Illallinen

200g jauhelihaa/broilerisuikaleita/2prk tonnikalaa
4dl riisiä(siis riisiä on 4dl ennen keittämistä)/300-400 g pastaa(pastan paino ennen keittämistä)
noin puoli litraa kevytmaitoa.

Iltapala
Rahkaa, ananasta
3rkl rypsiöljyä

Itse treenaan noin 3 kertaa salilla ja kamppailu-urheilua vähintään kerran päivässä. Ja tällä ruokavaliolla saan painon pysymään jotakuinkin samassa. Mikäli haluaisin painoa lisää, täytyisi tästä vielä entisestään lisätä hiilihydraattien määrää, jolloin on helpompaa pitää kalorit plussan puolella. Olen myös huomannut että kun olen pitänyt hiilihydraattien määrän korkeampana kuin ennen, on minulla reilusti enemmän energiaa treenata.

Jos paino ei nouse, et syö tarpeeksi. Ei se kovin monimutkaista ole.

Jos rehellinen ruoka ei meinaa upota niin tee vaikka rypsiöljy+halpisproteiinisheikkejä. Lisää hiilaria, mutta pidä sokerin määrä kohtuullisena. Tuo sun ruokavalio vaikuttaa yleensäkin aika hiilaripainotteiselta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom