JOOOOO!!!!!
aelioe sanoi:
Olikos ektomorfi sama kaveri, joka vakuutteli ettei Hughes pysty pysäyttämään Baby Jayta ennen täyttä aikaa? ;)
Tästä oli jo toinen ketju minne heitin spekulaatiot, mutta kerrataan nyt vielä. Tasainen ottelupari. Franklinin leuka on heikko ja jos Anderson tiputtaa Richin, on matsi ohi. Franklin on kuitenkin ottelun tapahtuessa vähintään 200lbs kun Silva tuskin on hirveästi, jos ollenkaan, yli 185lbs ja se on kova ero. Itse näen Acen voittavan TKO:lla ground and poundin ansiosta.
………………..Richin chin on kyllä heikompi, mutta kyllä IMHO Franklinilla on sitä tyrmäysvoimaa hieman enemmän kuin Anderleilla.
Payback-time!
Ja tuota tyrmäysvoima-kommenttia en muuten ymmärrä sit ollenkaan. Franklin dominoi Tanneria&Loiseauta, mutta ei millään saanut KOta. Ja se tyrmäys Quarrysta tuli "Franklinin uran parhaalla osumalla" sen jälkeen ku Quarrylta oli jo nenä rikottu.
Anderson sen sijaan tiputtaa freshin "never been KO'd" Lebenin ekas eräs, ja Carlos Newtonin. Ja nyt tietysti Richin.
ektomorfi sanoi:
Reason sanoi:
Franklin via TKO(strikes) 2nd 2:25.
Nyt oot kyllä hakoteillä. Jos matsi loppuu ennen täyttä aikaa, on voittaja vuorenvarmasti Silva.
Molemmat taitavia strikereita, Richillä kuitenkin heikompi chin ja KO-voima imo.
Ainoa tapa, jolla näen Richin vievän tämän, on GnP, mutta pysäytykseen en usko.
On se hienoa olla oikeassa. :whip:
----------------------------------------------
Olin ennen matsia sitä mieltä, että Rich on yliarvostettu. Monet rankkas miehen SELKEEKS # 1:ks, vaikka mitään todellisia huippuja ei mies ole ikinä voittanu imo.
Jumalan kiitos, Sherk vei poundilla, niinku veikkasin.
Florian ei mun mielestä edes ansainnu koko title-shottia, ja vyö sillä olis ärsyttäny lähes yhtä paljon kuin Sylvialla. Jumaliste, meinas iskee paniikki, ku näin sen verentulon alkavan. Jos se olis cutilla voittanu ton vyön, niin mä olisin itkeny vuolaasti.
Jeesus, ku Kongolla on paska TD-defense. Vastustaja oli ihan poikki ja silti onnistui lähes kaatumalla viemään miehen maihin. Säälittävää. Mä olisin antanut decisionin 29-28 Kongolle,mutta mitä väliä.
Eli one-dimensional äijä paskalla cardiolla voittaa miehen,jonka piti olla muka tulevaisuuden haastaja? Saa UFCn HW-luokan näyttämään entistä säälittävämmältä.