11.9 terrori-iskuihin liittyvät leffat

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Onkos kellään ennakkohavaintoja noista 11. syyskuuta 2001 -terrori-iskuihin liittyvistä leffoista, nythän on tullut kaksi,

United 93 http://www.imdb.com/title/tt0475276/ (Finnkinon ensi-ilta 18.8) ja
World Trade Center http://www.imdb.com/title/tt0469641/ (Finnkinon ensi-ilta 6.10)

joista tuo ensinmainittu on saanut ihan kivasti kehujakin IMDB:ssä. Lisäksi WTC-leffa näyttää olevan vähän kaupallisempi kuin United.

Molemmat pitää varmaan käydä kattomassa, sen verran merkittävää historiallista tapahtumaa käsittelevät, jonka vielä sai itse elää.

No ainakin mitä jenkkipalstoja lukee niin todella raastavia. Repii kuulemma syviä haavoja auki. Jotkut ei pysty kattoo loppuun asti kun kollektiivinen kansakunnan tuska kay niin kovaksi...

Huoh...

Joo mutta näitä leffoja ei olekaan tehty jenkki-vihaisille, jotka eivät pysty ymmärtämään noiden tapahtumien merkitystä.

Kuinkakohan moni sotaveteraani pystyi katsomaan ilmeenkään värähtämättä Tuntemattoman tai Talvisodan silloin kun ne ilmestyivät?

No ainakin mitä jenkkipalstoja lukee niin todella raastavia. Repii kuulemma syviä haavoja auki. Jotkut ei pysty kattoo loppuun asti kun kollektiivinen kansakunnan tuska kay niin kovaksi...

Huoh...

Tajuatko itse kuinka idioottimainen kommentti tämä on? Mitä jos vastaava tragedia olisi tapahtunut Suomessa ja olisit menettänyt sukulaisia/kavereita/tuttuja, olisiko sinulla samat fiilikset?

No ainakin mitä jenkkipalstoja lukee niin todella raastavia. Repii kuulemma syviä haavoja auki. Jotkut ei pysty kattoo loppuun asti kun kollektiivinen kansakunnan tuska kay niin kovaksi !

Onko parempi?

Sitäpaitsi mulla on tähtilippu kalsarit ja pippeliin tatuoitu CA, lyhenne Captain Americasta.

tuo united 93 on ihan katsottava leffa..samalla tyylillä kuvattu kuin open water, jotenkin halpa tyyli..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom