100 Demons

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu

NP

VIP
logo.gif

Reilu viikko takaperin kävin musiikkiliikkeessä ja kysäsin myyjältä että pistäisi mulle jonkun kovan levyn käteen, sanoin että Slayer/Testament-tyyppistä. Pisti levyn soimaan ja johan eka biisi pisti karvat pystyyn. 100 Demonsin self titled levy, kovaa hardcore-metallia jenkeistä. Aika undergroundia, mutta kyllä rokkaa hevisti. Etsikää jostain (tavalla tai toisella) pari 100 Demonsin viisua. Hieman samantyypistä musiikkia tekevät Sworn Enemy, Heaven Shall Burn.

073.jpg

061.jpg

Tracklist:
(ei järjestyksessä)

Destiny Never Came
Dying In My Own Arms
His Father's Son
Lord Have Mercy
Never Surrender (No Desit Virtus)
Nonbeliever
Repeat Process
Something Terrible
Time Bomb

Linkki: 100 Demons viralliset sivut

Viimeksi muokattu:
Jepjep! Ollut kuuntelussa jo piiitkään. On kyllä hyvää mäddöä. Täytyy sanoo kyllä että biisi Time Bomb nousee helposti ylitse muiden! Yksikään muu biisi ei yllä samalle tasolle ei millään. En tiedä onko sit makuasia. Mut sitä biisiä voin kuunnella monta kertaa peräkkäin ja saada aina uudelleen siitä kiksit. Olispa vaan pidempi. 100 Demonsien vanhempi levy ei tippunu mulle juurikaan, siks oon jäänyt fiilisteleen Self Titlediä. Mutta hyvän levyn olet napannut itsellesi, vilpittömät onnitelut siitä! Itse asiassa taidankin jo heti aavistaa että missä Lahtelaisessa levykaupassa sitä on tullut vierailtua.....

Muffy vois lyödä tälle vaikka :4: . Tai hieman vajaa mut noilla nurkilla.

Täytyy kyllä myöntää, että self-titled iskee mukavasti :rock:
Lisää tämmöisiä "uusia" tuttavuuksia tänne pakkometalliin!!!

vid.100demons.jpg

100 Demons tehnyt ensimmäisen videonsa kappaleesta "Repeat Process". Tsekatkaa kova biisi/video. Linkin kautta VIDEO-sivulle ja siitä Quicktimellä katsottavaksi.

P.S. Jos ette ole kuulleet vieläkään yhtään 100 Demonsin biisiä, niin ladatkaapa tästä 100 Demons - Time Bomb.

hmm

Nojoo

Time Bomb on ihan jees biisi

Jotenkin häiritsee se vokalisti... kuulostaa tönköltä. :hyper:

armand sanoi:
Kävin tuossa pari viikkoa sitten eräässä levykaupassa täällä Helsingissä. Ne soittivat tätä 100 Demonsia siellä. Harmi kun ei ollut silloin rahaa ostaa levyä.

Combat Rockissa?

armand sanoi:
Juuri siellä! Ei vaan muistunut nimi millään mieleen. :nolo:
Tulee nykyään ostettua melkein kaikki levyt sieltä.

Se on oikein. Tiedoksi muuten että kauppa on muuttanut uuteen osoitteeseen äskettäin; Freda 58.

Back
Ylös Bottom