1,5vko 20g hiilareita per pv dietti takana ja kysymys ackd:Stä

Ikä
33
morjesta! Ajattelin kysästä semmosta mielipidettä asiaan kun oon tässä vähäsen diettaillu ja lähteny hyvin käyntiin. Lueskelin tuolta foorumeilta tuosta ackd ketoosi dietistä. Mietin että olisko hyöytyä vetästä viikon setti tähän väliin ja jatkaa sitten vähäsillä(20gperpäivä) hiilareilla? Elän siinä toivossa että vois saada puotettua tuolla ackdllä 2kg perjantaihin mennessä:hyper:

Kiitoksi!

Lähtöpaino oli dietin alkaessa 77. nyt 75 tavote 68-70

paljon sanoisitte aikaa vaativan että sais tiputettua tuonne 70? Sillo olis jo kyllä todella kireessä kunnossa mut sitä haluiski. Lähinnä tuo alavattan pömppöys pitää saada hiiteen :rock:

Aikapaljon nuista ACKD dieeteistä kuulee juttua että painoa pudonnut järjettömästi kahdessa viikossa.
Kuinkahan paljon sit pelkkää fättiä? Tuskin mikään järin suuri prosentti.

14 päivää ackd:ta takana ja 7,6kg lähteny, läskiä silmämääräisesti paljon. Voimatasot pysyny aikalailla samois, treeneis vaan meinaa muuten loppua puhti

rahi

Moderaattori
Mode
Ikä
42
Niin en tiedä riittääkö vielä viikko kunnon pudotukseen, 2vko on se mitä kannattaa vetää että homma toimii kunnolla ja kroppa oppii homman.

Aikapaljon nuista ACKD dieeteistä kuulee juttua että painoa pudonnut järjettömästi kahdessa viikossa.
Kuinkahan paljon sit pelkkää fättiä? Tuskin mikään järin suuri prosentti.
Mulla lähti pihdeillä mitattuna kolmisen kiloa silkkaa silavaa kymmenessä päivässä. Paino putosi enimmillään 7 kiloa tuona aikana, pari kiloa siitä tuli takaisin kun aloitti taas syömisen.

Ikä
33
ghostrider: No ei yhtään huonommin! ohhoh! pitää kyllä testata jossain vaiheessa tätä diettiä vetästä väliin pari viikkoa tuota :rock:

Ikä
33
Onko teillä muilla kokemuksia siitä että kun diettiä on pariviikkoa takana ja peiliin toljottaa kokoajan että koska se pömppö katoaa :D Tulee semmone turhautunu olo vaikka kun kahtoo lähtö tilanne kuvia ja vertaa tänään otettuihin niin ero on huima :hyper: Onkohan se vaan jotain psygologista? Oon nyt vetäny tuolla vähä hiilarisella eli 20g päivässä ja tänään on ensimmäistä kertaa semmone olo ettei o nälkä.

mun ruokavalio on lähinnä tämmöne.

Aamupala 1 ruispala+kahvia
tunti aamupalan jälkeen tonnikala&katkarapusalaatti

Päivällinen: Paistettuja katkarapuja ja vihanneksia+maitoa

Salin jälkeen whey3:sta

Lounas: Kanapihvejä tai sianliha pihvejä+salaattia+maitoa

Iltapala:Kinkkua tai 1kpl kana tai lihapihviä