đŸ‡ș🇾 UFC EVENTIT đŸ‡ș🇾

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: đŸ”„ UFC – MAAILMAN SUURIN JA RAJUIN KAMPPAILUORGANISAATIO đŸ”„

Meta description: Octagonin valtias, jossa huipputechnikot, tyrmÀsankarit ja megatÀhdet kohtaavat tavoitellen urheilun kovinta mestaruusvyötÀ.

Upeeta saada nÀÀ kaksi(Islam ja Khamzat) taas hÀkkiin. Toivottavasti hommat saadaan pikapikaa pakettiin ja uutta matsia vielÀ alkuvuodelle. Khamzatille Strickland ja Islamille vihdoin jotain uutta. Onko se sitten Edwards/Colby vai uusi haastaja 155. Helvetti sentÀÀn jos se on taas Oliveira itkemÀssÀ kuinka ei huvita ja vÀhÀn tarttis enemmÀn aikaa. Alkuvuoteen mahtuu taas yksi matsi ennenkuin ramadan vetÀÀ Islamin sivuun, joten toivottavasti se on jotain uralla eteenpÀin vievÀÀ. Gaethje, Gamrot, Dariush tai ehkÀ jopa Poirier.

MitÀ itse matseihin tulee, niin comainissa on varmastikin kyse siitÀ, selviytyykö Usman alun pyörremyrskystÀ. Khamzat tuskin osaa vielÀkÀÀn otella jÀrkevÀsti, vaan lyö heti kaasun pohjaan ja sillÀ mennÀÀn niin kauan, kun bensaa riittÀÀ, tai Usman nukkuu.

Oon katsonut nyt moneen kertaan uudestaan Islam-Volk ykkösen. Tiukka matsi, mutta mun mielestÀ voittajasta ei ole minkÀÀnlaista epÀselvyyttÀ. Volk selviytyi vain paremmin kuin kukaan uskalsi odottaa, joten ihmiset haluaisi palkita siitÀ miehen voitolla. Valitettavasti niin tÀmÀ homma ei toimi. Islam hyytyi loppua kohden ja niinkuin Islamin tiimi sanoi, painonvedosta palautuminen ei onnistunut kuin yleensÀ. LÀhinnÀ johtuen tuosta lyhyemmÀstÀ aikaikkunasta. TÀllÀ kertaa kunto kestÀÀ viisi erÀÀ. Uskon ettÀ Volk tulee alusta alkaen pÀÀlle kuin vesikauhunen koira ja yrittÀÀ lopettaa matsin ajoissa. TÀÀ pelaa kyllÀ volkkia vastaan, koska ekassa matsissa Islam yritti onkia potkuilla Volkista reaktioita joihin lyödÀ vastaan. Nyt sitÀ ei tarvitse tehdÀ. Molemmilla riittÀÀ varmasti kippi nukuttamaan toisensa, mutta kyllÀ Volk juoksee joko polveen tai Islamin takakÀteen.

BTW en ymmÀrrÀ tÀtÀ somen ylistystÀ haastajista jotka tulee matsiin 10pv varoajalla ja mestarin/khamzatin alas polkijoita. Hatunnosto kuuluu ihan kummallekin otteluparin ottelijalle. Kaikki neljÀ ottelijaa ottelee 10pv varoajalla ja se pitÀisi ymmÀrtÀÀ.
Helvetin hyvin sanottu!
Mutta itse en usko nyt kummankaan ottelun menevÀn tÀyteen aikaa eli 3 tai 5 erÀn kuntoja ei tule testiin. Usman pyörtyy ja pÀÀottelusta en vielÀ tiedÀ lopettaako Islam otteella vai tyrmÀÀkö. Oliveiran oli sanonut tyrmÀÀvÀnsÀ tÀllÀ kertaa niin mennÀÀn sillÀ Volkkiakin vastaan.

119-108 Burns.

Get the f outta here!

Madafaka
FQGFghVXwAc9uzk.webp

Usman voittaa KO/TKO Rd2.

👊😁

PÀÀottelut on kyllÀ mielenkiintoisia, MUTTA kyllÀhÀn nÀin koviin otteluihin pitÀisi pÀÀstÀ pidemmÀn valmistautumisen kautta. Turhaa tasotusta nyt antavat. Mut itsepÀhÀn ovat ottelunsa hyvÀksyneet.
Uskon, ettÀ nyt on liian kovat vastustajat liian pienellÀ valmistautumisella, vaikka toivonkin parrattomien voittoja.

Usmanni harmittanut sen jÀlkeen kun aiheutti StreetJeesukselle ensimmÀisen tyrmÀystappion :)
En ole koskaan erityisemmin tykÀnnyt Usmanista, mutta en voi sietÀÀ ChimaeviÀ. Makhachev ei sen sijaan ÀrsytÀ yhtÀÀn, mutta olen alkanut pitÀÀ Volkanovista. SitkeÀ ukkeli ja hyvÀ kÀytöksinen myös.

Jotenkin aina jaksaa yllÀttÀÀ nuo Usmanin ja Chandlerin gh gutit. Oikeasta kulmasta kun nÀkyy niin molemmat on kuin raskaana. Osaako pakkiksen tietÀjÀt kertoa palautuuko noi ajan kanssa, vai voiko olla merkki vuosia sitten vedetystÀ horkasta?

Usman voittaa KO/TKO Rd2.

👊😁
Toki Khamzat on kova, mutta minusta kyllÀ Usmania pahasti aliarvoidaan, Khamzat tyyli melkeinpÀ tÀysin painia ja Usman todella hankala saada mattoon (TD Def 97%) eikÀ siinÀ ole onnistunut Colbyn yms (vai kenties 1 kerran)?

Itse veikkaan 2 erÀÀ jaksaa Khamzat painaa pÀÀlle, mutta sitten alkaa höyry loppumaan ja Usman takoo TKO voiton.

TÀstÀ tulee samanlainen farssi ku dillashaw-sterlingistÀ. Eka skramble ja usmanilla pyörii polvet vÀÀrÀÀn suuntaan. Kivitalo khamzatille.

EihÀn tuo hyvÀltÀ nÀytÀ videon perusteella.
Kuitenkin jotenkin ihmettelisin jos Usman lÀhtisi tÀllaiseen otteluun rikkinÀisellÀ polvella. Todella paljon hÀvittÀvÀÀ, jos kÀy samat, kuin Dillashawlla. White ei sellaista kovin hyvÀllÀ katsele ja voipi olla seuraavat tittelihaaveet aika kaukana sen jÀlkeen.
Dillashawn tapauksessa taisi olla kuitenkin titteliottelu ja olkapÀÀ, joka oli jo niin sökönÀ, ettÀ jos sillÀ vielÀ yhdet massit saa kÀÀrittyÀ. TÀmÀ nyt hieman karrikoidusti sanottuna, mutta en jotenkin nÀe, ettÀ Usman on niin epÀtoivoisessa tilanteessa, ettÀ olisi pakko tai edes jÀrkeÀ rikkinÀisellÀ polvella tÀtÀ matsia ottaa.
EhkÀ tÀhÀn saamme pian vastauksen. Jos on polvi rikki, niin vaikea nÀhdÀ, ettÀ se kestÀÀ Chimaevin kaltaisen ottelijan kanssa ryskÀtessÀ.

Usmanin polvet on ollut rikki lÀpi ufc uran. Kardiot on tehty uimalla kun polvet ei kestÀ muuta ja otteluviikolla kÀvelty kÀvelytien vierustaa pitkin kun asfaltti on liian kovaa. Rappuset kÀvellÀÀn alaspÀin selkÀ edellÀ jne. Mies ei noista itse kauheasti mölyÀ, mutta tiimi ja treenikaverit nÀitÀ kertoo.

View: https://www.youtube.com/watch?v=UxrcKpOOfsU

On kyllÀ sen verran kovaa vakuuttelua Usmanilla, ettÀ tuo polvi on satavarmasti enemmÀn tai vÀhemmÀn paskana ja tekee Dillashawit ekassa erÀssÀ.

Popsahti tai ei, hyvin heiveröiseltÀ papparaisekta nÀyttÀÀ meno. Khamzat lyö tuon tontista lÀpi slam KO kannettuaan ensin Danan eteen.

KyllÀ mun korvaan vÀhÀn kuulosti ettÀ something popped, ja pÀÀlle vielÀ selittelyt niin niin. Veikkaan kyllÀ ettÀ Khamzat aika nopeasti viimeistelee tÀn. Samoin vÀhÀn vibat ettÀ Volk pistÀÀ all in ja hakee ko/tko voiton. Niille rahaa kiinni.

Osaako joku sanoa, ettÀ nÀenkö pÀÀkortin UFC Fight Passista vai saako sillÀ kympin tilauksella vain mahdollisuuden maksaa enemmÀn rahaa jotta nÀkee itse tapahtuman? Jossain luki, ettÀ ei nÀe ja jossain luki ettÀ nÀkee.

Back
Ylös Bottom