Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by astro
no samperi ku mä oon karsinu aika huolella rasvoja pois, on päiviä jolloin ei tuu oikein ollenkaan rasvaa ja oon sentään sikabulkilla .Täytyis varmaan sekotella tota kylmäpuristettuu oliiviöljyy johonkin (pastan sekaan tms?). Mitenkäs on pähkinöiden laita? Ostin just kilon maapähkinöitä ku kuulin että niissä on jotain rasvoja jotka on hyväks hormonituotannolle :D niitä on kiva mussuttaa telkun ääressä...
Mitäs tuosta kiistelemään? Lääketieteellinen fakta on lääketieteellinen fakta.Originally posted by Sakkeus
1.ennen nukkumista ei hiilareita (menee vaan läskiksi ja haittaa kasvuhormonin eritystä - tämän käytännön merkityksestä sitten taas kiistellään paljon, itse en ota kantaa)
Originally posted by Tomi
Mitäs tuosta kiistelemään? Lääketieteellinen fakta on lääketieteellinen fakta.
Toki lapioin kaurarahkamehukeittomössökomboa treenipäivien iltoina, mutta 0-hiilarijuoman voimin mennään monesti lepopäivien iltoina nukkumaan ja dieetillä varsinkin.Originally posted by Hannibal
Oletko sinä siis lopettanut kaurarahkamehukeittomössökombon lapioimisen ennen nukkumaanmenoa? Muistan aikoinaan kysyneen sinulta, että oletko ajatellut mitä Timo Immonen kirjoittaa ennen nukkumaanmenoa nautittujen hiilihydraattien vaikutuksesta kasvuhormonin eritykseen. Vastasit siihen, että olet yrittänyt olla tekemättä mitään mitä Timo Immonen neuvoo tekemään.
Originally posted by Sakkeus
Desi rasvaa on noin 100 grammaa ja ruokalusikallinen varmaan jotain 20grammaa joten kolme - neljä ruokalusikallista olis varmaan löylyoptimi.
Originally posted by Krusifiksi
Ettet vain käyttäis löylykauhaa ruokalusikkana?
Ettet vain käyttäis löylykauhaa ruokalusikkana?
Kukkurallinen ruokalusikallinen suolapähkinöitä on aivan varmasti noin 20 grammaa kuten sanoin.
Sain itse kyllä käsityksen että puhut öljystä. Ja öljyä omien mittausten mukaan mahtuu tavalliseen(omistuksessani olevaan) ruokalusikkaan 9g ja ruokalusikkamittaan tuo Persikan mainitsema 13,5 g.
Täytyy kokeilla tuota maapähkinä juttua illalla saunan jälkeen. :kippis1:
3.treenin jälkeisi(/e)llä aterioilla hiilareita paljon, rasvaa vähän tai todella vähän
Juuri näin.Originally posted by Jylli81
Yritetäänkö sillä välttää se, että rasva hidastaisi palauttavan aterian imeytymistä
Originally posted by Jylli81
Muut kohdat tiesinkin jo ennestään, mutta mikä tässä on perusteluna? Yritetäänkö tuolla "rasvaa vähän tai todella vähän" välttää se, että rasva hidastaisi palauttavan aterian imeytymistä vai mitä? En yritä kyseenalaistaa, vaan toivon lisätietoja. Kiitos!