Ärsyttävin artisti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No niin, ainakaan searchilla en löytänyt tällaista threadia. Jos aihe käyty läpi menneisyydessä ei tarvi vastailla. Enivei nyt olisi siis tarkoitus listata 1-3 ärsyttävintä artistia ja lyhyet perustelut. Tämä ärsyttävyyshän on siinä mielessä kiehtovan subjektiivinen asia että sillä ei ole useinkaan mitään tekemistä laulutaidon tai suosion kanssa. Eli summa summarum, listaa 1-3 ärsyttävintä sooloartistia ja virkkeen perustelu. Omat "suosikit":

1. Jore Marjaranta. Oksettavan laskelmoivasti Guitar Slingersistä tyttöjen ystäväksi, jätkä on niin tekosiirappinen että yököttää.

2. Celin Dion. Mitä vittua ihmiset näkee tässä Qepekin lahjassa maailmalle?Kamala korppikotkakiljukaula jonka laulu särkee korvat ja ulkonäkö sielun.

3. Whitney Huston. Tanssitaidoton narkkari jonka isoimpia hittejä on "I wanna dance with somebody" jonka videossa se ei tanssi.

No joo...tää menee aika paljon päällekkäin ton yliarvostetuin artisti -threadin kanssa...aamu-unisuuden piikkiin..

1.Linkin Park
2.The Crash
3. Killer

Pikku gay, tartteeko perustella?
Raimssi, Haloo?
CMX, voi helv... Pellolla mökki mökissä matti matissa syöpä Tralalllaallei

1. Antti Tuisku - En tiedä mikä siinä on, mutta aina kun mä nään sen kuvan jossain mulla nousee kylmät väreet ja mun on pakko rikkoa jotain.
2. Matti Nykänen - Tää ei olis niin paha jos ei se olis koko helvetin ajan lehtien kansissa siitä että se on kävelly tien yli tai piessy akkaansa.
3. The Crash - Pelottava bändi, koska tämä tyyli näyttää lisääntyvän. Näen painajaisia siitä että tämä soi MTV awardseissa kun bändin jätkät saavat pystin parhaasta uudesta tulokkaasta. Jonka jälkeen heidät huolitaan Rock 'n Roll Hall Of Fameen. NOOOOOOOOOOOO!!!!!

Juha1 sanoi:
CMX, voi helv... Pellolla mökki mökissä matti matissa syöpä Tralalllaallei
Ööö... Oletkos kuunnellut CMX:n tuotoksia viimeiseen 15 vuoteen? Tuo Matti on suunilleen vuodelta 1987 oleva huumorikappale. Thredin aloittaja muuten kyseli sooloartisteja, joita CMX, D12 yms eivät tietääkseni ole.

Ja asiaan. Luotaantyöntävä ulkonäkö, äärimmäinen tyhmyys ja tekopirteät humpat tekevät Anita Hirvosesta universumin ärsyttävimmän artistin. Niksi-Pirkka vinkki: Jos sinulla alkaa ns. ase laukeamaan ennenaikaisesti, niin ajattelepa hetki Anita Hirvosta. Toimii!

Jasmin Mäntylä
- ei ihan oikeesti osaa laulaa
Saija Varjus
- Upi löi, Upi ei lyönyt Upi löi taas mutta ei me silti erota
Tapani Kansa
-Yök
Petri Munk
- Nummelan turha toivo joka vetää ylimageeta siirappia ( tupla Yök )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aki Sirkesalo
Matti nykänen
Sillanpää..piiikku pikku pullaposki :urjo:

Sleepy Sleepers
Auton vakiopaskakajarit särkevät perjantai iltana kun mankassa soi tämä orkesteri ja maajussit vetävät karaokea jaToyta Corollan kuskilla on kyrpä otassa :wall:

Simba sanoi:
Eli summa summarum, listaa 1-3 ärsyttävintä sooloartistia ja virkkeen perustelu.
Googlettakaa vaikka sooloartisti, niin tiedätte, että Ripsipiirakka ei ole sellainen, vaan ns. bändi eli yhtye.

1. Antti Tuisku - En tiedä mikä siinä on, mutta aina kun mä nään sen kuvan jossain mulla nousee kylmät väreet ja mun on pakko rikkoa jotain.
2. Matti Nykänen - Tää ei olis niin paha jos ei se olis koko helvetin ajan lehtien kansissa siitä että se on kävelly tien yli tai piessy akkaansa

Todellakin näin!!!
Oonkin ihmetelly että kuinkahan moni muistaisikaan että Nykänen on ollut joskus mäkihyppääjä ellei siitä olisi jonkinlaista sivuviitettä joka helvetin IL:ssä.

Ehdoton ykkönen omasta mielestäni on J Karjalainen!:curs: Tyypin ääni on kauheinta, mitä olen radiosta kuullut, eikä sen edustama musiikkilajikaan oikein miellytä.
Ja ohan niitä paljon muita sellaisia, mistä en pidä, joten en jaksa listata niitä enempää.

Edit, korjasin hymiötä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom