SA310 Liittynyt 9.6.2008 Viestejä 195 2.7.2008 #1 Semmosia, mitä n. keski-ikäiset tykkää tanssahdella. Itelle ei tuu juuri muuta mieleen ku Satumaa. Auttakee.
Semmosia, mitä n. keski-ikäiset tykkää tanssahdella. Itelle ei tuu juuri muuta mieleen ku Satumaa. Auttakee.
Omskakas Delgado fan club VIP Liittynyt 27.1.2004 Viestejä 2 430 2.7.2008 #2 Mitä varten? Poltat CD:lle ja soitat kumminkaiman häissä?
Purtsi Tsemppari/Kouluttaja Liittynyt 24.11.2003 Viestejä 4 098 2.7.2008 #3 Satulinna, Andre, Suvivalssi, Mä putoan. Kai noilla alkuun pääsee..
Ritari Ässä Liittynyt 14.1.2006 Viestejä 2 535 2.7.2008 #4 Erittäin perinteisiä: Metsäkukkia, Kesäillan valssi.
Chunky Monkey Liittynyt 29.1.2007 Viestejä 3 348 3.7.2008 #5 Reijo Taipaleen Niittykukkaset nyt ekana tuli mieleen. Edit. Kultainen nuoruus, Saarenmaan valssi, Tonavan aallot, Uralin pihlaja, Akselin ja Elinan häävalssi... Onhan noita.
Reijo Taipaleen Niittykukkaset nyt ekana tuli mieleen. Edit. Kultainen nuoruus, Saarenmaan valssi, Tonavan aallot, Uralin pihlaja, Akselin ja Elinan häävalssi... Onhan noita.
SA310 Liittynyt 9.6.2008 Viestejä 195 3.7.2008 #6 Kiitos näistä... tarviin vaan listaa yhteen yksityistilaisuuteen
Wendy Liittynyt 9.4.2003 Viestejä 2 312 Ikä 43 3.7.2008 #7 Aiemmin mainittujen lisäks "perinteisiä" valsseja on myös muun muassa Yölintu, Kulkurin valssi ja Carmen Sylva. Tangoista tuli ekana mieleen Hopeinen kuu, Lapin tango, Rannalla, Liljankukka, Mustasukkaisuutta, Tuhon tietä kuljen, Yö saaristossa, Kultaiset korvarenkaat, Sä kuulut päivään jokaiseen, Tango Pelargonia, Sinun kanssasi tähtisilmä... Purtsi sanoi: Satulinna, Andre, Suvivalssi, Mä putoan. Kai noilla alkuun pääsee.. Click to expand... Jätitkö sä otsikon lukematta vai ootko muuten vaan pihalla?
Aiemmin mainittujen lisäks "perinteisiä" valsseja on myös muun muassa Yölintu, Kulkurin valssi ja Carmen Sylva. Tangoista tuli ekana mieleen Hopeinen kuu, Lapin tango, Rannalla, Liljankukka, Mustasukkaisuutta, Tuhon tietä kuljen, Yö saaristossa, Kultaiset korvarenkaat, Sä kuulut päivään jokaiseen, Tango Pelargonia, Sinun kanssasi tähtisilmä... Purtsi sanoi: Satulinna, Andre, Suvivalssi, Mä putoan. Kai noilla alkuun pääsee.. Click to expand... Jätitkö sä otsikon lukematta vai ootko muuten vaan pihalla?