Äänestä Randy Couture ESPN all-sportnation tiimiin.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
52
Linkki löytyy osoitteesta:

http://proxy.espn.go.com/chat/sportsnation/ballot?event_id=3296

Voit näköjään äänestää kuinka monta kertaa vain ja pelkkä Randyn äänestäminen riittää. Eli ei tarvitse äänestää viittä henkilöä.

Miksi äänestäisit?

No eihän tämä mikään pakko -juttu ole. Mutta tuskin tämä on typerin koskaan postattu asia. Voin tosin olla väärässäkin :)

kyllä menee herra luonnollisella huonosti kun pitää miehen itse tulla suomen foorumeille asti huutelemaan...

pari ääntä meni sinne.

Kaikki äänestään Randya heti. Itse jaksoin klikkailla ehkä n. 100 krt ja jos kaikki taistelijat tekee saman niin voi sillä jotain vaikutusta olla. Aikaa meni n. 15min.

Ykkösenä mennään nyt 44.1%. Aika hyvin ottaen huomioon että oltiin aamulla vielä jossain 9% tienoilla. Tosin nyrkkeilyfanit tekee selvästi samaa Maywether juniorin kanssa. Noussut kakkoseksi todella nopeasti.

Nyt kaikki rämpyttämään submit answer nappia hullunlailla..sitäkun räpyttää nopeasti niin ääni lähtee mutta sivu ei vaihdu..eli vitusti räpytystä, nyrkkeily poijjaat tekee samaa..war randy :)

Itekkin rämpyttelin vaikka kuinka kauan eikä silti noussu yhtään ...Kakalla

Randyllä oli 43.1% äänistä kun itse aloitin räpyttelyn. Floydilla 47.6%. Nyt tilanne näyttää Randyn hyväksi 50.9%. Floydilla enää 39.9% :D Uusia ääniä taisi tulla lisää yhteensä yli 10 000 viimisen tunnin aikana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Randyllä 59.5% tällä hetkellä. Hyvin menee, mutta menkööt.

Ääniä annettu koko äänestykseen: Total Votes: 135,268
Itse en ainakaan rämpyttämällä saanut tuota lukua ylös yhtään enempää kuin antamalla yhden äänen.

Suositut

Back
Ylös Bottom