Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Paholainen sanoi:
157465579_m.gif
Hohoho... joona laittoi tän mulle kerran ja nimesi sen: "Dragon kirjoittaa uskonto-threadiin..."

Eikä ollu huono! :lol2:
Varsinkin toi Dragonin kommentti repeilytti oikein mukavasti. Go Joona!

Enpä tiedä kuinka hauska tämäkään muuten olisi, mutta tuli vastaan kun yritin etsiä kuvaa Hannele Laurista ennen ensimmäistäkään kauneusleikkausta. Voi hyvä tavaton.

lol.gif

Ultimecia sanoi:
Enpä tiedä kuinka hauska tämäkään muuten olisi, mutta tuli vastaan kun yritin etsiä kuvaa Hannele Laurista ennen ensimmäistäkään kauneusleikkausta. Voi hyvä tavaton.
Mun piti pistää toi jo varmaan vuosi sitten, mutta unohdin. On kyllä niin homoeroottinen ja perverssi kuva, että huhhuh. Ja aina jaksaa naurattaa.

There aint gonna b nuthin, n´less ya start somthin
zt20050729101-1.jpg

U338P6T12D1693990F44DT20050729220613.jpg

zhu95.jpg

zhu79.jpg

zhu113.jpg

50 centin uuden diss biisin musiikkivideosta:
Jadakiss
50_jada.jpg

Game
50_game.jpg

Shyne
piggybank_111.gif

Fat Joe
piggybank_2.gif

Nas
50_nas.jpg

Rap meiningeissä tämä tarkoittaa sitä, että 50 cent vähintään kuolee tämän takia wall david

jaki_ sanoi:
Rap meiningeissä tämä tarkoittaa sitä, että 50 cent vähintään kuolee tämän takia

Olikos nää kuvat nyt kovin hauskoja...... :david:

En tiedä onko vanha, mutta jos on niin tulkaa hakkaa mut.

best-picture-ever-the-sequel.jpg

Kamerakännykällä napsittuja, joten laatu ei ole huikea.

Tämä on tyttöystävän solukämpän seinältä. Hieman erilainen pin-up. :D

attachment.php

Liitteet

• veitikkasilmakulmassa.webp
    veitikkasilmakulmassa.webp
    83,9 KB · Katsottu: 5 141
TheLORD sanoi:
Häh? En tajua

Edit: Mitä eroottista nuissa ja niissä edellisen postis kuvissa muka on? Taidat olla häiriintynyt. En tajua edelleenkään.
:hyper: :D :lol2: :wall: :jahas:
5 hymiötä kertoo enemmän kun 1000 sanaa.

hahhah...

Melkein yhtä hauska kun noi räppivideokuvat tuolla edempänä, joista mä todella toivon että koituvat puolidollarisen, ja miksei myös levy-yhtiönsä ynnä muiden videoon enemmän syyllisien tahojen kuolemaksi (ja näinhän varmasti tapahtuu joo jes).

Back
Ylös Bottom