Dragon
VIP
Hohoho... joona laittoi tän mulle kerran ja nimesi sen: "Dragon kirjoittaa uskonto-threadiin..."Paholainen sanoi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hohoho... joona laittoi tän mulle kerran ja nimesi sen: "Dragon kirjoittaa uskonto-threadiin..."Paholainen sanoi:
Mun piti pistää toi jo varmaan vuosi sitten, mutta unohdin. On kyllä niin homoeroottinen ja perverssi kuva, että huhhuh. Ja aina jaksaa naurattaa.Ultimecia sanoi:Enpä tiedä kuinka hauska tämäkään muuten olisi, mutta tuli vastaan kun yritin etsiä kuvaa Hannele Laurista ennen ensimmäistäkään kauneusleikkausta. Voi hyvä tavaton.
jaki_ sanoi:Rap meiningeissä tämä tarkoittaa sitä, että 50 cent vähintään kuolee tämän takia wall david
jaki_ sanoi:Rap meiningeissä tämä tarkoittaa sitä, että 50 cent vähintään kuolee tämän takia

Totta töriset. Nyt peukut pystyyn ja vaikka sormet vielä ristiin 24/7 :thumbs:Percele sanoi:No pidetään peukkuja :thumbs:
aivan loistavaPaholainen sanoi:

yani sanoi:Yön pikkutunneilla voi tuhmimmatkin julkaista
TheLORD sanoi:Häh? En tajua
Edit: Mitä eroottista nuissa ja niissä edellisen postis kuvissa muka on? Taidat olla häiriintynyt. En tajua edelleenkään.
:D :lol2: :wall: :jahas: