Joo, laitoin nyt vähän kaposempaa, kun oli vähän levoton.Kottikärrynpyörät(Huumoria)
Mulla 295. Ja small but soft![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, laitoin nyt vähän kaposempaa, kun oli vähän levoton.Kottikärrynpyörät(Huumoria)
Mulla 295. Ja small but soft![]()
#löysäJonne muistaa
![]()
Ken vielä pupissa![]()
![]()
@Oy Masa Ab
![]()
”Rakkaudella tehty ruoka on parasta mitä sotilas voi saada” – lappilaiskylien rouvat ruokkivat sotilaita
Juujärven kylätalo on Naton Cold Response 26 -sotaharjoituksen huoltokeskus, jossa paikalliset kyläaktiivit tekevät ruokaa taistelijoille.yle.fi

Masa-kissa taisi rymytä kotiin pikkutunneilla.
Salmi auki, tai Don Trumpa antaa kovennettua voimalaitoksille. Noniin.
Jonne muistaa
Aika persiistä on koko touhu. Metsät hakataan ja rahat menee valtion pohjattomaan kirstuun. Samaan aikaan Metsähallituksen luontopalveluiden puolella poistetaan tupia, saunoja ja muita rakenteita käytöstä koska rahaa ei ole ylläpitää niitä.Huhhuh. Olen kuin klapilla päähän lyöty. Miten voi olla yleisration sivulla näin järjevää asiaa valtion metsien käytöstä.
![]()
Pekka Juntin kolumni: Et saa päättää, miten metsääsi hakataan
Metsäala on huolissaan metsänomistajan omaisuudensuojasta, mutta valtion metsien rajuihin hakkuihin kansalainen ei pääse vaikuttamaan, Juntti ihmettelee.yle.fi