Saako tuosta, ehkä, parsittua kasaan koiven, jolla pystyy kävelemään ja ehkä pääsee jopa slaavikyykkyyn?mutta kolme tuntuu oudolta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako tuosta, ehkä, parsittua kasaan koiven, jolla pystyy kävelemään ja ehkä pääsee jopa slaavikyykkyyn?mutta kolme tuntuu oudolta
No näkemättä mitään rtg kuvia niin veikkaan että liikkumaan kohtuullisen normaalisti, mutta slaavikyykky voi olla vähän optimistinen toive liikealan suhteen..Saako tuosta, ehkä, parsittua kasaan koiven, jolla pystyy kävelemään ja ehkä pääsee jopa slaavikyykkyyn?
Vähän epäilen että jonkun palleista olisi maksettu moinen summa.
G ja muuvit.
View: https://www.instagram.com/reel/DUjAXwmCHaf/?igsh=dWtqZDI3dGF4ZTg2
"Puolet vähemmän lihaa".
Siis kuka oli sitä mieltä, että tuolla lauseella tehdään myyntimenestystuote? Hernarijauheliha fiaskon jälkeen ääsmarkettiin oli näköjään ilmaantunut jotain einespyöryköitä jossa kyseinen lause etiketissä. Yllättäen punalaputettuna. Ainesosaluettelo tietenkin pitkä kuin nälkävuosi, kuten näissä korvikkeissa tuppaa olemaan.
Ne jotka eivät lihaa syö, haluavat varmaan 100% vähemmän lihaa, ja ne jotka syövät lihaa, tuskin haluavat jotain korviketta.![]()
Onkohan nyt varmasti kaikki lääkkeet otettu.![]()
2,4 t. näyttökertaa · 132 reaktiota | FluffyTamer on Reels
www.facebook.com
Masa-kissa on viime aikoina kärttänyt autoa. Pitäisi kuulemma saada Toyota. Onneksi näin tämän enneunen! Aion jatkossakin kieltää Masa-kissalta kaikki moottoriajoneuvot.

Onkohan nyt varmasti kaikki lääkkeet otettu.
Katsoin että onpa jumalattomasti hilsettä mutta se olikin pölyä minun näytössä kun aurinko sopivasti alkoi sivusta paistamaankatso liitettä 276802
Olen ihastellut hiusten harmaantumista: (minun mielestä) kaunista sävyä niinkuin olisi raidoitettu tuhkanvaalealla värillä
Miksi ihmeessä niitä nyt pitäisi värjätä piiloon. En lämmennyt kampaajan ehdotukselle.
Kun käytössä on jo tukisukat, estrogeenikorvaushoito, monitehosilmälasit ja kaula on (valitettavasti) rupsahtanut, niin mielestäni on täysin asiallista ottaa avosylin vastaan myös hiusvärin luonnollinen muutos. On etuoikeus ikääntyä! Moni kuolee nuorena.