Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

oikea lämmin on minun selkääni paras

Masa-kissa.

Sylvillähän se on onneksi jo mennyt.

No nimenomaan! Piporadio rallattelee ja eläke ropsahtaa tilille säännöllisesti. Ei voi valittaa.

Kävin Masa-kissalle ostamassa uuden raapimisjutun. Sen saa kiinnitettyä pöydänjalan ympärille. Vähän jänskättää, jotta pysyykö pöytä paikoillaan, jos Masa-kissa oikein innostuu.

onko siis nykyaika mennyt todellakin semmoiseksi, että työnantaja ei voi kieltää etätöitä?

Nope. Tälläkin ihmisellä on sopparin mukainen työntekopaikka HQ-City. Hän vaan itse katsoo, että voi tehdä etätöitä mielensä mukaan ja minun sanelemani asiat ovat mielestään ilmeisesti vain ohjeellisia toiveita, ei esihenkilön käskyjä. Ja siis sama tyyppi, joka syksyllä koki voivansa pitää myös vapaapäiviä aina miten itselle sopii.

Ja kyllä, olisin todellakin antanut tälle jo kirjallisen varoituksen, mutta en ole saanut omalta pomoltani siihen lupaa.

mitä .....?

täälä maalla saisi varmaan potkut toisena päivänä kun ei saapuisi työmaalle jos sinne olisi saavuttava

erikoinen pomo sinullakin jos, hyvin suvaitsevainen on hän

Minä myöhästynyt 23vuoden aikana kahtesti

ekalla kertaa herätyskello ei vain soinut, tämän jälkeen on ollut aina kahten herätyskellon takstiikka
toisella kerralla puhkesi kumi työmatkalla

mitä .....?

täälä maalla saisi varmaan potkut toisena päivänä kun ei saapuisi työmaalle jos sinne olisi saavuttava

erikoinen pomo sinullakin jos, hyvin suvaitsevainen on hän

Juu, on vähän turhan pehmo nyt tässä kohtaa. Toki kiusallisen tietoinen, että kyseessä on rooli, johon rekryäminen on kallista ja osaaminen sinänsä tällä tyypillä hyvällä tasolla. Asenne vaan on kyseenalainen.

Mutta sanoisinko, että silmukka on minun maailmassani asennettu tämän henkilön kaulalle, ja nyt se on hänen omista tekemisistään kiinni, että kuinka nopealla tahdilla se alkaa kiristyä. Itse en nimittäin usko, että tämä kykenee tapojaan muuttamaan.

Kolmatta päivää alaselkä ihan juntturassa. Olikos tähän nyt mitään (wanhan kansan) poppakonsteja kun relaksantit, lepo yhdistettynä kevyeen koirien lenkitykseen ei nyt näköjään tee mitään asian eteen. Lämpötarrat/teipit oli eilen sen 12h ja oli kyllä miellyttävä juttu mutta ei korjaus.
Aiheesta jo joskus aiemmin avauduin, mutta mulla auttoi pitkäaikaiseen alaselkäjumiin kohdennettu jumppa. Itsellä ongelma olikin täsmällisemmin kohdassa "gluteus medius", vaikka koin sen alaselkäjumina. Kärsin siitä pitkään, kunnes älysin ruveta tekemään jumppaliikkeitä, joita netistä löytyy tuolla hakusanalla. Oon pyrkiny nitkuttamaan jumikohtaa keskittyneen kehotietoisesti ja sellaisella mielikuvalla, että kannustan jumilihasta pumppaamaan verta lävitseen. Nämä harjoitukset ovat itsellä tuoneet välitöntä helpotusta. Pitkässä juoksussa selkäoireet tuntuu pysyvän kokonaan loitolla, kun muistan tehdä makeimpia liikkeitä muutaman minuutin päivässä.

Täälläkin korjattu selkävaivoja jalkoja venyttelemällä.
Monesti ne viat on tosiaan alempana kuin itse selässä.
Tässä yksi artikkeli:

Jokos Hr. Doktor ilmoittautui Porsche Experience Hockenheimiin? Taitaa tosin olla sen verran ratakierroksia jo alla, ettei kiinnosta.

Mua kiinnostaisi ellei reissu maksaisi niin perskeleesti.

Back
Ylös Bottom