Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onks minkä verran kemiaa kierros nyt? ite laskenu 150mg viikkoon teston iha noista syistä, itellä jos menee supran puolelle testot niin heti alkaa näkyy veressä, sitku viitteiden sisällä pyörii niin kaikki okApoB ei ole siellä missä haluan, joten fiksaaminen jatkuu. Lisää oliiviöljyä ja kokonaan tyydyttynyt rasva alas.
Olisko joku 350 testoa viikossa nyt kun lyön reippaan viikon välein. Aikaisemmin kahdella anabolilla ja testolla LDL oli reilusti alempana, joten siitä ei ole kyse.onks minkä verran kemiaa kierros nyt? ite laskenu 150mg viikkoon teston iha noista syistä, itellä jos menee supran puolelle testot niin heti alkaa näkyy veressä, sitku viitteiden sisällä pyörii niin kaikki ok
Kiitos, tuntuu hyvältä. Miltä tuntuu runkata vessassa katsoen seinää ja ajatella mua samalla?Hienot tatuoinnit. Miltä tuntuu näyttää töhrityltä vessanseinältä?
Aika rajut fantasiat sinulla. Taitaa aivot käydä hitaalla vähäisten hiilihydraattien johdosta...?Kiitos, tuntuu hyvältä. Miltä tuntuu runkata vessassa katsoen seinää ja ajatella mua samalla?
Eihän se ole fantasia, vaan jos kerran ajattelet mun tatuoinneista vessan seinää, niin vessan seinää katsoessa ajattelet mua :D Eli miltä tuntuu kun jopa paskalla istuessa ajattelet mua? Olisko paikallaan kenties hakea apua tohon ongelmaan, meinaan jos musta tulee noin merkittävä ihminen sulle, niin ei se hyvää tee pidemmän päälle.Aika rajut fantasiat sinulla. Taitaa aivot käydä hitaalla vähäisten hiilihydraattien johdosta...?
Tuleeko miehekäs olo kun voi haukkua nimimerkin takaa?Aika rajut fantasiat sinulla. Taitaa aivot käydä hitaalla vähäisten hiilihydraattien johdosta...?
itellä kun tiputti teston 250mg-150mg apoB tippu 0.2g/l hdl ldl pysy samassaOlisko joku 350 testoa viikossa nyt kun lyön reippaan viikon välein. Aikaisemmin kahdella anabolilla ja testolla LDL oli reilusti alempana, joten siitä ei ole kyse.
Mulla LDL alimpana kun oli treni, stano ja testo. Testosteronilla ei ole isoa vaikutusta kolesteroliin, se kun on luonnollinen hormoni meillä. Hiilarien droppaaminen on kaikista isoin vaikuttaja, siinä heilahtaa kaikki kerralla lyhyessä ajassa kun rasvaa aletaan kuljettamaan veressä energiaksi pääosaisena, siinä menee sitten paketteja joka suuntaan ja huomattavasti enemmän.itellä kun tiputti teston 250mg-150mg apoB tippu 0.2g/l hdl ldl pysy samassa
En ole haukkumassa ketää. Ilmaisin mielipiteen herran tatuoinneista ja heti otetaa runkkaamiset puheeksi...Tuleeko miehekäs olo kun voi haukkua nimimerkin takaa?
Onneksi laserhoidoilla saa nuo töherrykset pois jos tulet katumapäälle.Eihän se ole fantasia, vaan jos kerran ajattelet mun tatuoinneista vessan seinää, niin vessan seinää katsoessa ajattelet mua :D Eli miltä tuntuu kun jopa paskalla istuessa ajattelet mua? Olisko paikallaan kenties hakea apua tohon ongelmaan, meinaan jos musta tulee noin merkittävä ihminen sulle, niin ei se hyvää tee pidemmän päälle.
Mitä aivoihin tulee, niin ketolla käy päinvastoin, aivot käy vähän skarpimmin.
Tottakai se on mahdollisuus, mutta en nyt oikein ymmärrä miksi ne sua häiritsee noin kovasti :DOnneksi laserhoidoilla saa nuo töherrykset pois jos tulet katumapäälle.
Sitä harmittaa, kun ei saanut lupaa äidiltään ottaa mustetta itelleen..Tottakai se on mahdollisuus, mutta en nyt oikein ymmärrä miksi ne sua häiritsee noin kovasti :D
En ota kantaa tuon yhden jäsenen kirjoituksiin, mutta mulla ainakin aivotoiminta hidastuu ketolla/pätkäpaastolla/jne. Terävemmin toimii pää kun glukoosia on vapaammin saatavilla. Tietenkään mitään yliannostuskoomaa ei kannata vetää, ja ajoittain voi olla puutteessakin, jotta elimistön omat tuotannot pysyy kunnossa. Mutta en kyllä menisi TKK:n pääsykokeisiin ilman glukoosia niinkuin tuolla yhdellä videolla ehdotettiin. Niissä pitää olla nopea ja skarppi, ei hidas ja selkeä mutta tyhmä.Mitä aivoihin tulee, niin ketolla käy päinvastoin, aivot käy vähän skarpimmin.
Näkökulmia tuntuu olevan laidasta laitaan. Keto on ainoa totuus... Toisten mukaan mukaan kevyelläkin juoksulenkillä pitää tankata hiilaria 15min välein. Itse en ole koskaan tuohon mennyt vaan parhaimmillaan vetänyt kolme tuntisia ongelmitta ilman lisäenergioita. Jos ei siinä pääse rasvanpolton syvimmän olemuksen ääreen niin missä sitten? Mulla ei tule sellaista mikasan mainitsemaa armotonta heikotusta kevyessä paastopyöräilyssä.Se on ihan tutkittua että ketolla aivotoiminta ja kognitiiviset jutut paranee. Ropelipää, mä neuvon sua nyt että pysyt poissa näistä aiheen ketjuista, koska et edes tiedä mitä keto on, sun 80 gramman vhh ei ole ketoa.