Viikonlopun epämiellyttävän pöhöolon jälkeen paluu arkiruokailuun. Mutta miksi minulla on korvapuusti lautasella 
Ei tässä näin pitänyt käydä.
Ei tässä näin pitänyt käydä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei, mutta tämä voi olla sellainen juttu, mitä herään miettimään hiki otsalla klo 03.00.
Kävin katselemassa powerissa ajankuluksi tarjouksia, aikani kierreltyäni poistuin kaupasta tyhjin käsin kunnes huomasin sateenvarjon kädessäni, ei mulla ollut aiemmin sateenvarjoa. Nopeat uparit ja takaisin kauppaan maksamaan sateenvarjo.Onko pakko? Tuskin tulee polliisit hakemaan enää..
Mutta vaikka kukaan ei kysynyt, kerron silti. Kävi joskus kaupassa siten että piippailuvehjes tilttasi kesken matkan. No heräsi henkiin ja kaikki hyvin. Pihalle kaupasta, jotain sitten kattelin kotona että tämä ei nyt olekaan sopiva tms ja piti mennä palauttamaan (rismaan). No menin rehdisti palauttamaan ja kappas, eihän koko tuotetta ollut kuitissa. Oli kyllä aktiivisesti piipattu, mutta nähtävästi jäänyt johonkin limboon ja hävinnyt tilttauksen aikana. No palautin sitten vahingossa varastamani tuotteen ja sillä hyvä.
Maltsu voisi antaa siinä ohjelmassa kaikennäköisiä asiantuntijalausuntoja tittelillä "erikoisliikemies"
Minkämoisia?Puristelispa joku tissejä.
Niin kuuluikohan piippaus varmasti siitä koneesta?Ei, mutta tämä voi olla sellainen juttu, mitä herään miettimään hiki otsalla klo 03.00.
Yhden kerran muovinen kauha jäi piiloon ostoskärryssä repun alle. Huomasin siinä vaiheessa, kun nostin reppua selkään ulkona. Pitihän se käydä erikseen maksamassa. Minigrip-pussit kyllä mielestäni piippasin, mutta ei näy kuitissa.
Sillai kaksin käsin takaapäin otteella vai miten.Puristelispa joku tissejä.
Näin se taisi valitettavasti olla.Kerrassaan kamalia piirteitä alkaa saada tuo Savonlinnan tulipalo. Ettei vaan kyseessä olisi classicco: Jatkettu murhapoltto.
Hannulle taas hommia pukkaa.
Mä kans tätä vähä toivoisin.Puristelispa joku tissejä.
Minkämoisia?
Itse tein ratkaisun joka varmasti joinakin päivinä tulee harmittamaan ja joinakin päivinä ei. Otin vapaaehtoisen irtisanomispaketin kun huomasin hiukan yllättäen että sellainen "nooh kattellaan mitä käy" asenne ja jatkuva epätietoisuus oikeastaan aivan kaikesta nyt firmassa päällä, ei sovi mulle lainkaan. Luullut aina että en ole stressaava henkilö mutta näköjään sekin piirre löytyy kun tarpeeksi isketään epävarmoja muuttujia riviin.Taidan pistää ajanvarauksen työterveyden psykopaatille. Illalla tulee asiat päähän pyörimään ja aamulla puristaa rintaa, kun ajelee.
Pari erittäin hankalaa asiaa menossa ja alkaa nähtävästi kaista loppua.