Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopumatsi?. "Hakkaa" Mannista pehmeillä hanskoilla ja palauttaa kunniansaEi nyt ole kamppailuskenen osalta oleellista, mutta kyllä mua myös kiinnostaa, miten Immu toteuttaa oman ottelunsa viimeisen katastrofin jälkeen.
Mä en oikee tiedä ketä kiinnostaa immun ja mannisen isoilla hanskoilla sparrailu.Sopumatsi?. "Hakkaa" Mannista pehmeillä hanskoilla ja palauttaa kunniansaei varmasti ole aito matsi. Aidossa mittelössä tulis Immulle jälleen dunkkuun. Ei ota sitä riskiä.
Mä en oikee tiedä ketä kiinnostaa immun ja mannisen isoilla hanskoilla sparrailu.
Ihan eri lähtökohdat ku stagala matsissa jossa oli riitaa ja ärsyttävää henkilöä.
Siis millä perusteella ei varmasti ole aito matsi? Eikö se olisi Immulle vielä nolompaa, että jäisi kiinni sopumatsista? Eikä se sopumatsin vetäminen läpi uskottavasti ole kovinkaan helppoa, niin luuletko tosiaan että Manninen täysin kokemattomana kanppailijana pystyisi siihen?Sopumatsi?. "Hakkaa" Mannista pehmeillä hanskoilla ja palauttaa kunniansaei varmasti ole aito matsi. Aidossa mittelössä tulis Immulle jälleen dunkkuun. Ei ota sitä riskiä.