Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei voi olla.
Mun perusmättö on 1kg irttareita, 250g lakritsia, 200-300g suklaalevy, 1-2 b&j, pussi sipsejä/nachoja, pullapitko, paketti keksejä/5 lidlin paistopistekeksiä, ja ruuat päälle 😌 eli paketti leipää, pitsa jne jne. Noista tulee ähky yhen päivän aikana, silti jatkan koska makeusriippuvuus 🤣
Siks prkl ikidietti prkl
Voin vaan kuvitella kuinka perseestä tollanen on. Mutta samalla hauskaa, joskus sitä toivoo että pystyis syömään enemmän mutta kun se lakkaa olemasta kivaa niin pitää lopettaa.

Ei voi olla.
Mun perusmättö on 1kg irttareita, 250g lakritsia, 200-300g suklaalevy, 1-2 b&j, pussi sipsejä/nachoja, pullapitko, paketti keksejä/5 lidlin paistopistekeksiä, ja ruuat päälle 😌 eli paketti leipää, pitsa jne jne. Noista tulee ähky yhen päivän aikana, silti jatkan koska makeusriippuvuus 🤣
Siks prkl ikidietti prkl
Jos jaksaisin (ja osaisin), kävisin hakemassa tähän 1-2 pv takaiset valittelut miten suolisto ei toimi. Tuolla täysin sairaalla sokeripaskan suuhun mättämisellä ei varmaan ole mitään tekemistä asian kanssa...

Jos jaksaisin (ja osaisin), kävisin hakemassa tähän 1-2 pv takaiset valittelut miten suolisto ei toimi. Tuolla täysin sairaalla sokeripaskan suuhun mättämisellä ei varmaan ole mitään tekemistä asian kanssa...
Niin, mä en syö ny tollai. Vaan lasken makrot jne. Noin käy jos EN piä kii itsehillinnästä. Suolisto toimii itseasias huonommin ku syön orjallisen tarkasti. Jos en pitäs kii valtaosan ajasta, en varmaa ois tiputtanu 48kg ja ollu 7% rasvois.
Siks syömishäiriöisenä tää on jatkuvaa tappelua.

Vedetty kaikenlaista ötökkää naamariin, joko ravintelipöydän keskellä olleen grillin kautta tai sitten jokaisen edessä olleen kiehuvan liemen kautta. Olin ainut tymä ja otin liemen medium chilillä. Poltteloo edelleen.

20250927_064053.webp
Tulisko?

"80-luvun hullu pv jolla on ajettu 130km/h Esson baarin ohi"

Ja sitten verstaalle, olisikohan pitkästä aikaa sellainen harrastuspäivä ettei tarvitse lyyä Kemppiä tulille.

Eilen epämiellyttävä ähky irtonameista, joten tänään vakaa päätös pysyä erossa herkuista. Ei kai lettuja lasketa...
Makeaa en ole hirveästi kaivannut, tulee äklö olo nopeasti ja vatsa kipeäksi. Sen sijaan olen nyt laittanut iltaisin leivän päälle silliä. :kuola:

Kahvin juontia vähentänyt, mutta olisi vielä tarkoitus puolittaa päivittäinen annos 2 (moccamaster) kupilliseen nyt menee 4. Ferritiini oli viitearvoissa, vaikkakin se oli 3 kk sitten 39 ja nyt 41. Kahvihan voi hieman haitata raudan imeytymistä. Söin tässä välissä rautalisääkin. 🤔

Olotila on silti vähän niinkuin "tyhmä" ja hidas, väsynyt. Mutta katsotaan, jos tässä tosiaan vähentäisi vielä kahvin juontia.

En mä tota kivaks sano, just ku ei pysty lopettaa vaikka oksettaa
OK, no tuo on pelkästään perseestä. Ja sanon tämän vailla mitään sarkasmia tai muuta apinamaista, syömishäiriöt ja syyt niiden taustalla on aina tosi ikäviä.

Itse kävin lähimpänä syömishäiriötä silloin kun dieettasin ja pätkäpaastoilin tiukasti. Kun annoskoko oli iso ja loppuvaiheessa nälkä kova, tuntui että jos ei syö itseään ihan pinkeäksi, ei ole kylläinen. Joku ihme vinouma siinä tuli, ja samantyyppistä on muutkin raportoineet. Tuollainen ateriarytmihän on omiaan laukaisemaan ahmimishäiriön, jos yhtään taipumusta on.

Back
Ylös Bottom