Tähän tyyliin?siis luojalle kiitos copilot for outlook. Joku muotoilee kohteliaat liibalaabat puolestani, kun itse haluaisin vastata vaan "hell no".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän tyyliin?siis luojalle kiitos copilot for outlook. Joku muotoilee kohteliaat liibalaabat puolestani, kun itse haluaisin vastata vaan "hell no".
Jos joku haluaa luovuttaa toimivan suoliston mulle, otan vastaan.nykysen toimimattomuus alkaa hieman kiristää.
![]()
Uuden PANONeuleen oheen:
![]()
Merinovillavaatteiden edelläkävijä - North Outdoor
North Outdoor on suomalainen merinovillabrändi, joka suunnittelee Pohjolan olosuhteisiin tehtyjä laadukkaita merinovaatteita. Löydät valikoimastamme ajattomia neuleita, kerrastoja ja asusteita, joissa yhdistyvät mukavuus, kestävyys ja monikäyttöisyys.northoutdoor.com
![]()
Nukkaleikkuri, Pilo 2
Ladattavalla Pilo 2 nukkaimurilla voi poistaa nukan ja nypyt vaatteista ja tekstiileistä. Sopii myös tekstiilipäällysteisten huonekalujen kuten sohvien siistimiseen!arkiveatelier.com
...niin aikaisemmat lempparitkin hieman siistiytyisivät?
View: https://youtu.be/JGovFQb_vtU?feature=shared&t=12
![]()
Singer nukanpoistaja | Prisma.fi-verkkokauppa
Singer nukanpoistaja ja tuhansittain muita tuotteita löydät Prisman verkkokaupasta. Tervetuloa tutustumaan valikoimaan!www.prisma.fi
Mulla menee suoli tukkoon tai tulehtuu. Kahesti tänä vuonna jo tukos ja osastolle.Reseptilääke Constella on tehokas.
Eihän tässä olekaan enää kuin kaksi viikkoa leikkaukseen, mikä toivottavasti normalisoi suoliston!
Kuvia takaapäin si, niin kerrotaan miltä näyttääHuomio. Kyykky alkaa sujua vaikka painot onkin vielä fyssaritasoa, mutta saan pakaran mukaan liikkeeseen joka tukevoittaa huomattavasti liikettä. Tänään jo mieli teki pistää enemmän painoa.
No mutta sehän on mukavaa hommaa viikonlopun ratoksi.Voi hiisi kun pitäs alkaa pyöränlaakeri vaihtamaan ja kiinnostus nolla.
suon laidalla kuuntelemassa teerien pulinaa.
Tässä olis pari muutakin rattoa vielä tehtävä ennen lumien tuloa. Olen aika varma että tuota jollotusta tulee nyt kuunneltua tovi ja sitten lopulta kyynel jäätyy silmäkulmaan kun väännän pakkasessa sitä laakeria paikalleen tuolla pihalla.No mutta sehän on mukavaa hommaa viikonlopun ratoksi.
Jos huomenna aamulla hämärissä olisi keliä, pitää käydä hakkuuaukon laidalla ihmettelemässä, tulisiko niitä teeriä.Tyyni ja sumuinen syysaamu.
Taas hyvä hetki aloittaa dokaus. Perjantaikin vielä.Tänään tuntuu siltä, että eniten vituttaa kaikki.
yksin kotona
tuskin! jaksan ehtoolla lähteä mihinkään
toivottavasti kukaan ei kadehdi poikaMieselmääni
#eitästänauti