Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jostain syystä tuli @MÖYKKYNEN miele’en.

katso liitettä 272989
Et arvaa kuinka paljon houkuttelisi tilata tuollainen paita kympillä ja sitten ihan pokerinaamalla laittaa se joku päivä päälle. Minusta se olisi tosi hauska läppä mutta koska minkit ovat niin huumorintajuttomia ja herkkänahkaisia, niin tätäkään ei uskalla mennä tekemään. Harmi, koska sen takia moni hyvä jekku jää tekemättä.

Ei riitä, että kärpä set osaavat lähes päivittäin mönkiä ikkunanväliin kuolemaan, niin nyt yksi on mönkinyt asunnon sisäpuolelle asti.
Mikä pahinta. On edelleen hengissä. Eikä kuole.
Tähän ongelmaan olisi olemassa erinomainen ratkaisu. Kärpäshaulikko, joka ampuu suolaa. Siinä jopa lasertähtäin ja sitä saa pinkkinä! Joko palstan pyssymiehiltä löytyy kaapista tämä?

1000014318.webp

Kuka sanoi jossain aiemmin ettei ’90llä ryypätty.
Mun mielestä jossain oli että ’70 syntyneet nimenomaan joi nuorena enemmän kuin ketkään ennen sitä tai sen jälkeen?

Minä

70 luvulla syntynyt ja Minähän olen aloittanut juopotteluharrastuksen vasta noin 28-29 vuotiaana

mutta nyt tekee jäätelö niin ahnaasti mieli, että on varmaan selvittävä asiasta kylmällä käteisestä

Tähän ongelmaan olisi olemassa erinomainen ratkaisu. Kärpäshaulikko, joka ampuu suolaa. Siinä jopa lasertähtäin ja sitä saa pinkkinä! Joko palstan pyssymiehiltä löytyy kaapista tämä?

katso liitettä 273001
DSC00028.webp

Pari tämmöstä ni jää kärpäsistä vai muisto, rikki vois kyllå mennå muutakin.

Viimeksi muokattu:
Rytiseekö Vormulan alussa? Tapilla pehmeet kumit ja mäklaarenilla keskikovat.
Lähellä oli että tappi meni omaan intoonsa.
e: ei pysy kyllä perässä, lando ohittaa vielä...toki tuolla radalle jos tulee sade niin voi tulla jänniä paikkoja.

Back
Ylös Bottom