Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voisi kyllä yllättää ja koeponnistaa reaktiot Rednexillä.
Sinä kun olet raportuinut pikku kepposista niin mieleeni juolahti hauska idea. Vie mese parkkihalliin ja osta Toyota Corolla. Pyydä sitten minkkiä ajelulle ja kerro, että pisneksissä on käynyt pieni kupru, mutta koska raha on vain numeroita ja sisin ratkaisee, niin asia ei vaivaa sinua. Sitten päräytä Toyotan soittimesta tämä ysärin ehdottomasti PUHUTTELEVIN rakkausballadi.
(Voin tulla takapenkille simultaanitulkkaamaan biisin sanoja)

Nyt on raju elämänmuutos etessä!

En ostanutkaan 12 karhua.

Ostin 12 kissaa.

Tosin, nyt on sellainen vilske ja vilinä, ettei riitä tuo 12 karhuakaan enää.

Pitää siirtyä väkeviin.

Nää mun hommat menee aina järjestään päin persittä :unsure: :unsure:

Nyt on raju elämänmuutos etessä!

En ostanutkaan 12 karhua.

Ostin 12 kissaa.

Tosin, nyt on sellainen vilske ja vilinä, ettei riitä tuo 12 karhuakaan enää.

Pitää siirtyä väkeviin.

Nää mun hommat menee aina järjestään päin persittä :unsure: :unsure:
Laita kissikuveja ja -vitioita.

Iltapuhteena mökin veto.

IMG-4807.jpg

Tommosella neljän tonnin vinssillä just jaksaa, kun vähän tunkilla keventää ja kangella auttaa.

Työkaluna jokin Hiace tai Hilux on kyllä asiallinen, mutta henkilöautomallit ovat kautta linjan niin karmeita ajettavia, että pitää olla todella sekaisin, jos sellaisella haluaa ajaa vapaaehtoisesti vaikka olisi miten laadukas ja luotettava vehje tahansa. Enkä edes puhu minään vannoutuneena laatuautoilijana vaan olen budjetin takavuosina niin vaatiessa ajanut vuosikausia pikku-Daciallakin ja silläkin taittoi tietä mieluummin kuin tojotalla.
Jos Lexus on sun mielestä karmea ajaa, mene lääkäriin.

Back
Ylös Bottom