Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pienen hetken ehti jo iloita Neiti Kesäheinän piristymisestä, kun se hieman söi ja joi vapaaehtoisesti, kunnes lääkinnän yhteydessä huomattiin takajalkojen selvä heikkous 😥 Paras syy taitaisi olla ruokahaluttomuuden aiheuttama kaliumin puute, mikä korjaantuisi lisäkaliumilla, tai että lihasheikkous liittyisi yleiseen infektioon ja siten hoituisi antibiootilla - toisaalta tätä oiretta ei ollut aiemmin, kun silmät rähmivät.
Torstaina on varattuna eläinlääkäriaika.

Lemmikin vakava sairastuminen saa oman elämän täysin sekaisin 😭

Omnomnom

1000010851.webp

Foliosta löytyy reilun tunnin muhinut bataatti.

Kyljysvinkki:

Ulkoreunan kalvo kannattaa katkaista muutaman sentin välein niin ei käpristy. Toki koveraan saa hyvin soosia.

Tänään en juo yhtään olutta.
Juu, näin teinkin, tai viillän aina vähän auki sivusta 👍 Lisäksi itse tulee jostain taikauskosta tehtyä pieniä viiltoja possun pintaan, kun pintamaustaa.

Yksi olut tänään. Vain yksi.

Festarikansaa viilettää tuossa minun takapihalla. Ei siis oikeasti ole takapihaa, mutta tuossa 50m päässä kadulla. Onkohan tää kaupunkilaiselämä sittenkään minun juttu. Kyllä tämä lähiön voittaa.

On muuten siistiä asua melko lähellä ydinkeskustaa, mutta kuitenkin rauhallisella alueella. Paljon seesteisempää on meno kuin lähiössä. Tosin jos lähtee yli kilometrin väärään suuntaan niin päätyy tuonne Kallio/Sörnäinen alueelle spurgujen ja nistien sekaan.

Nyt olen keksinyt alueen jossa asua jos/kun tänne Suomeen jään. Se on toki aika kallista seutua koska kaikki muutkin sinne halajaa.

Mutta yleisellä tasolla on mukavaa asua täällä kun suurin osa kanssakulkijoista on selvin päin useimmiten. Enimmäkseen iloisia ihmisiä tulee vastaan. Lähiöissä noin 20-30% vastaantulijoista oli hämärää porukkaa. Täällä paljon perheellisia ja urheilullisen/hyvinvoivan näköistä porukkaa.

Back
Ylös Bottom