Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minua tultiin hakemaan ulos

IMG_7274.webp

Kuukausi ilman instagramia/facebookia, on aika vapauttavaa kieltämättä. Eipä nyt oikein youtubea ja whatsappia lukuunottamatta ole muita some kanavia tullut käytettyä.

Kuukausi ilman instagramia/facebookia, on aika vapauttavaa kieltämättä. Eipä nyt oikein youtubea ja whatsappia lukuunottamatta ole muita some kanavia tullut käytettyä.
Laitoin somet kokonaan pois vuosia sitten, ei ole kyl ikävä ollu. Ei niille oikeesti ole tarvetta, turhaan ihmiset tuijottaa sitä kännykän näyttöä riippuvaisena. Salilla 90% kävijöistä ei kykene tekemään edes yhtä sarjaa ilman instan tuijotusta joka välis. Töissä ajellaan trukilla naama kii kännyn ruudus.

Mä olen jo vuosia kuunnellut ihmettelyä siitä miksi ei ole instaa. Tän vuoden alussa tein profiilin ja laitoin muutaman kuvan. En kyllä ymmärrä tuon pointtia. Poistin sovellusnapin puhelimesta enkä käynyt siellä moneen kuukauteen. Nyt muutama viikko sitten tylsistyessä latasin apin taas ja laitoin yhden kuvan. Ei kyllä oikein nappaa tuo sovellus. Pitäisi poistaa taas.

Ei tuossa sovelluksessa ole oikein mitään järkeä. Mutta eipä taida olla elämässä muutenkaan.

Mitähän sitä tekisi elämällään. Kiinnostaisi lähteä ulkomaille työkeikalle, mutta mistähän sitä saisi töitä. Puolassa olisi hommia, tosin en tiedä miten sinne pääsisi. Tavallaan kaipaisi jotain radikaalia muutosta, mutta sitten taas en tiedä onko se vähän liikaa. Kuitenkin arvostaa tasaista arkea.

Ei ne suuret tulot vaan pienet menot. Makselin juuri 6€ sähkölaskun edelliseltä kuukaudelta, ja nyt murjotan kotona kun ehdittiin pestä vain yksi koneellinen -0,02 sähkön hinnalla ja seuraava jo roimasti plussalla!

Oli joskus viime vuonna (tai 2023) 3 ja jämät Bittium.

Rysähhytin jonnin verran isille kotia
Joo, 2023 oli 3 alkuisia hintoja, viime vuonna reilu 4 taisi olla alin.

Hyvä se on rysäyttää. Toki pitää myydä, kun ei noilla rosenteilla saa kalajaa eikä sikareja. Mutta olkoon siellä ja paisukoon.

Back
Ylös Bottom