Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko millaisia kokemuksia tuosta gen nelosesta?

ei minkäänlaisia, eilen tuli mutta en ehtinyt vielä vaihtaa, koska: #tekstiviesti

mutta halavalla sain: 260,75e
en tiedä mikä meni kaupoissa mönkään, ouran puolelta siis, kun hinta oli paljon halvempi mitä olisi pitänyt

Muuten. Pro-tip. Jos löydätte kainalostanne tennispallon kokoisen patin niin älkää odottako kolmea kuukautta lähtiäksenne näyttämään sitä tohtorille.

Jotkut ihmisethän eivät uskalla mennä lääkäriin, koska pelkäävät vaivan olevan jotain vakavaa. En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Jos vaiva on jotain vakavaa, niin se ei mene itsestään ohi vaan todennäköisesti pahenee koko ajan. Ihminen ahdistuu, kun millään ei voi unohtaa oireita vaan asia putkahtelee kummittelemaan mieleen. He kuitenkin valitsevat mielummin pitkäaikaisen epävarmuuden. Äärimmäisen outoa. Sama juttu erään tuttavan kohdalla, jonka lemmikkieläin oireili. Ei halunnut viedä sitä eläinlääkärille, koska ei kuulemma itse kestäisi huonoja uutisia. Pidin hänelle puhuttelun 🤬 Sen jäljeen lemmikki kävi tutkimuksissa.

Ns pään laittaminen pensaaseen ei vaan toimi. Faktat on kohdattava.

Muuten. Pro-tip. Jos löydätte kainalostanne tennispallon kokoisen patin niin älkää odottako kolmea kuukautta lähtiäksenne näyttämään sitä tohtorille.

no ei!

vähintään vuosi! mielellään puolitoista

20250804_154203.webp
Aino-ressukka oli eri mieltä kuljetuskoppaan menemisestä.

HeHe. Olen asunut Epsanjassa ja Brasiliassa. Ei taivu Epsanja tai Portugali. No olutta osaan tilata. Ei oo vissiin noi kielihommelit se vahvuus mulla.
Edit, ainahan sitä voi sitäpaitsi istua jöröttää tuppisuuna nurkassa.

Jotkut ihmisethän eivät uskalla mennä lääkäriin, koska pelkäävät vaivan olevan jotain vakavaa. En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Jos vaiva on jotain vakavaa, niin se ei mene itsestään ohi vaan todennäköisesti pahenee koko ajan. Ihminen ahdistuu, kun millään ei voi unohtaa oireita vaan asia putkahtelee kummittelemaan mieleen. He kuitenkin valitsevat mielummin pitkäaikaisen epävarmuuden. Äärimmäisen outoa. Sama juttu erään tuttavan kohdalla, jonka lemmikkieläin oireili. Ei halunnut viedä sitä eläinlääkärille, koska ei kuulemma itse kestäisi huonoja uutisia. Pidin hänelle puhuttelun 🤬 Sen jäljeen lemmikki kävi tutkimuksissa.

Imiset lähtökohtaisesti ovat tyhmiä. Jos tapaa imisen, olettaa voi että tyhmä on. Mutta voi yllättyä, eikä ollutkaan tyhmä. On niitäkin jotka ei ole. Mutta enemmistö on.

Ei oo vissiin noi kielihommelit se vahvuus mulla

ei, en osaa Isänmaammekaan ulkomaisissa ravintoloissa tilata kun bikmäkin, mitään muuta en osaa lausua niinnotta myyjä sen ymmärtäisi

onneksin ei tarvi niissä ulkomaalaisissa paikoissa piiipahtaa, kun kotimaisiakin vaihtoehtoja ON!

olen YLIoppilas, Äireenkieli B, engl ja ruåtti tasan A, eli kirkkaasti läpi

Heräämisen jälkeen kuvittelin hetken että on vuosi 2009 :ROFLMAO: , piuhojen lahoaminen ei onneksi kuulu vakaviin sairauksiin?
Ennen oli kaikki paremmin, tuokaa mulle se aikakone. Ruuvaan kierrokset reilusti taakseppäin ja hyppään masiinaan.

Kyllä nyt taas on yksi viisikymmentävuotias kakkapylly. Pitäisi treenata jalkoja, mutta harmittaa etukäteen kun jalkoihin sattuu monta päivää.

Back
Ylös Bottom