Alicia
VIP
onko Churron paloja seassa?
Ei ole paloja. Vain kastiketta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko Churron paloja seassa?
Muuten. Pro-tip. Jos löydätte kainalostanne tennispallon kokoisen patin niin älkää odottako kolmea kuukautta lähtiäksenne näyttämään sitä tohtorille.
Onko millaisia kokemuksia tuosta gen nelosesta?
Muuten. Pro-tip. Jos löydätte kainalostanne tennispallon kokoisen patin niin älkää odottako kolmea kuukautta lähtiäksenne näyttämään sitä tohtorille.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä.
Joo nimenomaan vahva ja enemmän yläkropasta vs. noi 5000 metrin juoksijat. Hiihto on enemmän koko kroppaan kohdistuvaa ja yläkroppa vahvistuu enemmän vs. juoksu. Enemmän lihaksia vaatii myös tietenkin enemmän happea.Vähän vahvahan hän viitosen juoksijaksi on
Jotkut ihmisethän eivät uskalla mennä lääkäriin, koska pelkäävät vaivan olevan jotain vakavaa. En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Jos vaiva on jotain vakavaa, niin se ei mene itsestään ohi vaan todennäköisesti pahenee koko ajan. Ihminen ahdistuu, kun millään ei voi unohtaa oireita vaan asia putkahtelee kummittelemaan mieleen. He kuitenkin valitsevat mielummin pitkäaikaisen epävarmuuden. Äärimmäisen outoa. Sama juttu erään tuttavan kohdalla, jonka lemmikkieläin oireili. Ei halunnut viedä sitä eläinlääkärille, koska ei kuulemma itse kestäisi huonoja uutisia. Pidin hänelle puhuttelunSen jäljeen lemmikki kävi tutkimuksissa.
Ns pään laittaminen pensaaseen ei vaan toimi. Faktat on kohdattava.
Ei oo vissiin noi kielihommelit se vahvuus mulla
Heräämisen jälkeen kuvittelin hetken että on vuosi 2009Jotkut ihmisethän eivät uskalla mennä lääkäriin, koska pelkäävät vaivan olevan jotain vakavaa. En ole koskaan ymmärtänyt tätä. Jos vaiva on jotain vakavaa, niin se ei mene itsestään ohi vaan todennäköisesti pahenee koko ajan. Ihminen ahdistuu, kun millään ei voi unohtaa oireita vaan asia putkahtelee kummittelemaan mieleen. He kuitenkin valitsevat mielummin pitkäaikaisen epävarmuuden. Äärimmäisen outoa. Sama juttu erään tuttavan kohdalla, jonka lemmikkieläin oireili. Ei halunnut viedä sitä eläinlääkärille, koska ei kuulemma itse kestäisi huonoja uutisia. Pidin hänelle puhuttelunSen jäljeen lemmikki kävi tutkimuksissa.
Ns pään laittaminen pensaaseen ei vaan toimi. Faktat on kohdattava.
Minä näytin. Peenistä. Siihen oli tällä kertaa jopa oikea syy. Siinä oli punkki.Nuorehko, hyväcuntoinen naislääkäri: näytän ihan mitä vaan.
Tuliko sairaslomaa? Hommista?Minä näytin. Peenistä. Siihen oli tällä kertaa jopa oikea syy. Siinä oli punkki.
Eikö ampiaisenpisto ole enempi claccico?Siihen oli tällä kertaa jopa oikea syy.
Ei onneksi paria päivää enempää. Ei tullut epänormaalia punoitusta joten säästyin borreoloosilta ja antibiooteilta.Tuliko sairaslomaa? Hommista?