Kukapa ny pienistä vaivoista valittaisi.Muuten. Pro-tip. Jos löydätte kainalostanne tennispallon kokoisen patin niin älkää odottako kolmea kuukautta lähtiäksenne näyttämään sitä tohtorille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kukapa ny pienistä vaivoista valittaisi.Muuten. Pro-tip. Jos löydätte kainalostanne tennispallon kokoisen patin niin älkää odottako kolmea kuukautta lähtiäksenne näyttämään sitä tohtorille.
No minähän ostin 89-pesällä ainoastaan vain, kun Beretalta ei saanut kunnon uppokalvolla Gamoa muunlaista siihen aikaan. Kun välillä rymytään merellä, kaatopaikoilla jne, niin paras olla suojaus kunnossa. Hehe. Nykyään saisi 76-pesällä lähes vastaavan aseen. Ainakaan minun aseessa haulikuviot ei mitään huippuja ole, niin siinäkin 89-pesällä taitaa kokonaisuudessa vain hävitä.Plussaa/miinusta, mitä paukkua ja mihin kohteeseen olet käyttänyt?
Kun eihän ne kauheesti vaivaa, on vaan ja kasvaa.Kukapa ny pienistä vaivoista valittaisi.
76 oot siis pääasiassa käyttänyt? 89 kokemuksia? Mitäs supistajia käyttäny?No minähän ostin 89-pesällä ainoastaan vain, kun Beretalta ei saanut kunnon uppokalvolla Gamoa muunlaista siihen aikaan. Kun välillä rymytään merellä, kaatopaikoilla jne, niin paras olla suojaus kunnossa. Hehe. Nykyään saisi 76-pesällä lähes vastaavan aseen. Ainakaan minun aseessa haulikuviot ei mitään huippuja ole, niin siinäkin 89-pesällä taitaa kokonaisuudessa vain hävitä.
Paras lyijyhaulikuti on Nitro Magnum.
Teräksistä:
Drylockeilla voi ampua kaiken Tavista Merihanheen, Valle Steel tuntuu myös hyvin toimivalta. Ostin Vallea 250kpl pakkauksen testiin.
Sanoi kasvain ja kasvoi vain.Kas vain.
Joskus joku (en muista kuka) maajoukkueNAIShihtelijä kävi näyttämässä kai polveaan.. Vaikea uskoa kuinka hoikkia, pieniä ja lihaksikkaita mimmejä ovat. Tai ainakin hän oli. Hirrrrrmuiset reiet.Onko mielestänne liian lihava ja siksi ei ole pärjännyt paremmin? Tuollaisia kommentteja on aina iltapäivälehtien kommenteissa, kun ei nyt Arvokisavoittoa/mitalia tullut.
Se kun livenä näkee maailman tai edes kansallisen tason urheilijan ja vertaa normi pulliaiseen. Ite kun lähtis "napapaidassa" juoksemaan ja tulis kuva lehteen, niin ottaisin Ruotsin kansalaisuuden ja muuttaisin KööppenhaminaanJoskus joku (en muista kuka) maajoukkueNAIShihtelijä kävi näyttämässä kai polveaan.. Vaikea uskoa kuinka hoikkia, pieniä ja lihaksikkaita mimmejä ovat. Tai ainakin hän oli. Hirrrrrmuiset reiet.
89-olen vain ampunut testilaakeja. Rekyyli on kova ja 76-panoksilla saa kyllä tarpeeksi riistaa. Jotkut erikoishommat esim susijahti, hanhien peltopyynti, niissä voi olla apua 89-pötkylöistä.Mitäs supistajia käyttäny?
Eli jos käyn vähän tupakkia hakemassa, niin sitten helpottaa eikä jää koukkuun? Noh tämä oli tietysti retorinen kysymys eli ei kannata näin tehdä.^itse kun olin aikanaan nikotiinikoukussa, niin se oli nimenomaan se polttaminen. Millään korvikeella ei saanut samaa ja ne sitten oli helppo lopettaa / en oikein korvikkeisiin ehtinyt koukuttuakaan, kun ei niistä saanut sitä samaa fiilistä.
Ei tarttis edes kuvaa lehteen..Se kun livenä näkee maailman tai edes kansallisen tason urheilijan ja vertaa normi pulliaiseen. Ite kun lähtis "napapaidassa" juoksemaan ja tulis kuva lehteen, niin ottaisin Ruotsin kansalaisuuden ja muuttaisin Kööppenhaminaan![]()
Kiitos infosta. Joo, näin olen käsittänyt tuon 76 vs. 89. Mun jahdeissa pärjää /toimii hyvin 2-piipuinen 76. Mutta vähän ollut mielessä itselataava jossain vaiheessa. Koska Mieshän tarttee "leluja" heh.89-olen vain ampunut testilaakeja. Rekyyli on kova ja 76-panoksilla saa kyllä tarpeeksi riistaa. Jotkut erikoishommat esim susijahti, hanhien peltopyynti, niissä voi olla apua 89-pötkylöistä.
Minulta löytyy Brileyn black sarja:
Light Modified, Modified, Improfed Modified, Light Full ja Full.
Yleensä (aina) on kiinni light modified eli joku 1/4 suppea ja sillä sitä riistaa eniten kaatuu, keskivertoampujalla. Compac radalla hajoaa kiekot 50m päähän ja on tullut pudotettua useita isoja merilokkeja, kaukaa. Omistin Kicksin High Flyerin Light Full ja Full, mutta möin pois. Ne antoi liian keskustapainotteisia kuvia. Ammattimetsästäjät käyttää noita Kicks supistajia ja Benelleissä ne on kovia. Jos hommaat aseen jossa Beretan Optima Choke HP kierre, voin laittaa testattavaksi tuon sarjan. Kun käy sen läpi, pääsee aika hyvin kärylle, mikä on vaikutus vai onko sitä.
Vähän vahvahan hän viitosen juoksijaksi onTuli mieleen, kun näin tuon kuvan Krista Pärmäkoskesta. Onko mielestänne liian lihava ja siksi ei ole pärjännyt paremmin?
Tuossa on virhe. Tuo aino rasia on kerta annos ja on vääryys ottaa siitä vaan vähän.
Kannattaako?
Jep. Krista saattaa olla tosiaan kilpajuoksijaksi vähän iso mutta ei tosiaan muuten.Se kun livenä näkee maailman tai edes kansallisen tason urheilijan ja vertaa normi pulliaiseen. Ite kun lähtis "napapaidassa" juoksemaan ja tulis kuva lehteen, niin ottaisin Ruotsin kansalaisuuden ja muuttaisin Kööppenhaminaan![]()