Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Plussaa/miinusta, mitä paukkua ja mihin kohteeseen olet käyttänyt?
No minähän ostin 89-pesällä ainoastaan vain, kun Beretalta ei saanut kunnon uppokalvolla Gamoa muunlaista siihen aikaan. Kun välillä rymytään merellä, kaatopaikoilla jne, niin paras olla suojaus kunnossa. Hehe. Nykyään saisi 76-pesällä lähes vastaavan aseen. Ainakaan minun aseessa haulikuviot ei mitään huippuja ole, niin siinäkin 89-pesällä taitaa kokonaisuudessa vain hävitä.

Paras lyijyhaulikuti on Nitro Magnum.
Teräksistä:
Drylockeilla voi ampua kaiken Tavista Merihanheen, Valle Steel tuntuu myös hyvin toimivalta. Ostin Vallea 250kpl pakkauksen testiin.

Liitteet

• 20250804_202117.webp
    20250804_202117.webp
    131,5 KB · Katsottu: 32
Tuli mieleen, kun näin tuon kuvan Krista Pärmäkoskesta. Onko mielestänne liian lihava ja siksi ei ole pärjännyt paremmin? Tuollaisia kommentteja on aina iltapäivälehtien kommenteissa, kun ei nyt Arvokisavoittoa/mitalia tullut. Niitä mitalejahan kyllä on. Verrattu, että pitäs olla yhtä rasvaton kuin Johaug oli tai Ruotsin Frida. Vilma Murtoakin sanottu liian pulskaksi välillä. Pelkät kestävyysjuoksijat eri asia vs. hiihto.
Krista.webp

No minähän ostin 89-pesällä ainoastaan vain, kun Beretalta ei saanut kunnon uppokalvolla Gamoa muunlaista siihen aikaan. Kun välillä rymytään merellä, kaatopaikoilla jne, niin paras olla suojaus kunnossa. Hehe. Nykyään saisi 76-pesällä lähes vastaavan aseen. Ainakaan minun aseessa haulikuviot ei mitään huippuja ole, niin siinäkin 89-pesällä taitaa kokonaisuudessa vain hävitä.

Paras lyijyhaulikuti on Nitro Magnum.
Teräksistä:
Drylockeilla voi ampua kaiken Tavista Merihanheen, Valle Steel tuntuu myös hyvin toimivalta. Ostin Vallea 250kpl pakkauksen testiin.
76 oot siis pääasiassa käyttänyt? 89 kokemuksia? Mitäs supistajia käyttäny?

Onko mielestänne liian lihava ja siksi ei ole pärjännyt paremmin? Tuollaisia kommentteja on aina iltapäivälehtien kommenteissa, kun ei nyt Arvokisavoittoa/mitalia tullut.
Joskus joku (en muista kuka) maajoukkueNAIShihtelijä kävi näyttämässä kai polveaan.. Vaikea uskoa kuinka hoikkia, pieniä ja lihaksikkaita mimmejä ovat. Tai ainakin hän oli. Hirrrrrmuiset reiet.

Joskus joku (en muista kuka) maajoukkueNAIShihtelijä kävi näyttämässä kai polveaan.. Vaikea uskoa kuinka hoikkia, pieniä ja lihaksikkaita mimmejä ovat. Tai ainakin hän oli. Hirrrrrmuiset reiet.
Se kun livenä näkee maailman tai edes kansallisen tason urheilijan ja vertaa normi pulliaiseen. Ite kun lähtis "napapaidassa" juoksemaan ja tulis kuva lehteen, niin ottaisin Ruotsin kansalaisuuden ja muuttaisin Kööppenhaminaan :LOL:

Mitäs supistajia käyttäny?
89-olen vain ampunut testilaakeja. Rekyyli on kova ja 76-panoksilla saa kyllä tarpeeksi riistaa. Jotkut erikoishommat esim susijahti, hanhien peltopyynti, niissä voi olla apua 89-pötkylöistä.

Minulta löytyy Brileyn black sarja:
Light Modified, Modified, Improfed Modified, Light Full ja Full.
Yleensä (aina) on kiinni light modified eli joku 1/4 suppea ja sillä sitä riistaa eniten kaatuu, keskivertoampujalla. Compac radalla hajoaa kiekot 50m päähän ja on tullut pudotettua useita isoja merilokkeja, kaukaa. Omistin Kicksin High Flyerin Light Full ja Full, mutta möin pois. Ne antoi liian keskustapainotteisia kuvia. Ammattimetsästäjät käyttää noita Kicks supistajia ja Benelleissä ne on kovia. Jos hommaat aseen jossa Beretan Optima Choke HP kierre, voin laittaa testattavaksi tuon sarjan. Kun käy sen läpi, pääsee aika hyvin kärylle, mikä on vaikutus vai onko sitä.

^itse kun olin aikanaan nikotiinikoukussa, niin se oli nimenomaan se polttaminen. Millään korvikeella ei saanut samaa ja ne sitten oli helppo lopettaa / en oikein korvikkeisiin ehtinyt koukuttuakaan, kun ei niistä saanut sitä samaa fiilistä.
Eli jos käyn vähän tupakkia hakemassa, niin sitten helpottaa eikä jää koukkuun? Noh tämä oli tietysti retorinen kysymys eli ei kannata näin tehdä.

Mutta ehkä teen. Toistaiseksi kuivilla. Tiukkaa tekee nyt. Hain pari kaljaa kaupasta mutta eihän tästä apua tietty ole.

Onkohan tässä nikotiinittomassa elämässä mitään järkeä? Varmaan viimeisetkin dopamiinit/serotoniinit tms mielihyvähormonit kadonneet aivoista. Ehkä aivot palautuu vielä ja sitten voisi elää normaalia elämää eikä addiktin arkea.

89-olen vain ampunut testilaakeja. Rekyyli on kova ja 76-panoksilla saa kyllä tarpeeksi riistaa. Jotkut erikoishommat esim susijahti, hanhien peltopyynti, niissä voi olla apua 89-pötkylöistä.

Minulta löytyy Brileyn black sarja:
Light Modified, Modified, Improfed Modified, Light Full ja Full.
Yleensä (aina) on kiinni light modified eli joku 1/4 suppea ja sillä sitä riistaa eniten kaatuu, keskivertoampujalla. Compac radalla hajoaa kiekot 50m päähän ja on tullut pudotettua useita isoja merilokkeja, kaukaa. Omistin Kicksin High Flyerin Light Full ja Full, mutta möin pois. Ne antoi liian keskustapainotteisia kuvia. Ammattimetsästäjät käyttää noita Kicks supistajia ja Benelleissä ne on kovia. Jos hommaat aseen jossa Beretan Optima Choke HP kierre, voin laittaa testattavaksi tuon sarjan. Kun käy sen läpi, pääsee aika hyvin kärylle, mikä on vaikutus vai onko sitä.
Kiitos infosta. Joo, näin olen käsittänyt tuon 76 vs. 89. Mun jahdeissa pärjää /toimii hyvin 2-piipuinen 76. Mutta vähän ollut mielessä itselataava jossain vaiheessa. Koska Mieshän tarttee "leluja" heh.

Se kun livenä näkee maailman tai edes kansallisen tason urheilijan ja vertaa normi pulliaiseen. Ite kun lähtis "napapaidassa" juoksemaan ja tulis kuva lehteen, niin ottaisin Ruotsin kansalaisuuden ja muuttaisin Kööppenhaminaan :LOL:
Jep. Krista saattaa olla tosiaan kilpajuoksijaksi vähän iso mutta ei tosiaan muuten.

Saman huomasin aikoinaan Mikael Ingbergistä. TVssä semmoinen ” emäntä ” olemus.
Livenä katselin kun treenasi ristiaskelia ja hyvä että tossun kosketuksesta kuului mitään ääntä 😍
Upeaa katsoa kun jotkut liikkuu hienosti!

Back
Ylös Bottom