Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tähän se raittius sitten kaatui, paikallinen pils, hyvin herkullinen tuote, hanasta

IMG_5803.webp

Anna mun kaikki kestää.

Miten nämä ihmiset kestävät edes normaalia arkea? No, eivät kai kestäkään.

katso liitettä 271930
Nykyään monille ihan normaalia ottaa ylimääräinen vapaa tarvittaessa saikkuna, palkatontakin vois pitää mutta sitten ei saa rahulia.
Moraalikato on melkoinen kun tuollaista ei ymmärretä varastamiseksi.

Onkos toi nyt niitä VW ID:itä? Huonosti tunnen sähköautoja, vaikka farkkuja välillä kahtellut.

Voi tulla sanomista vakuutusyhtiöltä, jos toi on vaan parkitettu likelle talon päätyyn.
Jo ennestään on autojen pysäköinnistä ja katosten/tallien paloturvallisuudesta huolehdittu muita rakenteita paremmin, noinkohan tulee kiristymään reippaasti entisestään kun sähköautopalot vielä rajumpia kuin polttisten.
Rivareissa on käytännössä auto pysäköity sinne minne ei pitäisi jos tuli päässyt taloon, omassakin yhtiössä välillä katsoo kuin autoja pysäköity väärin ja jos lehahtaa niin talokin tulessa.

Näitä on tietyissä työpaikoissa.
Exän töissä oli muutama motivaatiosaikuttaja, mun yhdessä edellisessä työssä oli. Nykyisessä ei oo mutta me ollaan pääosin naisia. Nuo edellämainitut on ollut miehiä. Vaikka tuskin on sukupuolijuttu
Noita on kaikkialla.
Mun kokemuksen mukaan valtaosa on naisia, mutta tiiä si tilastoja. 🧐
Monella alalla noista on aika iso riesa.

Näkevätkö Munani(silmä), nämä tässä oikein, että jäsen Laardin käsi on joutunut Veren himoisten naaraiden imemiskohteeksi?

Näin on käynyt. Mutta käsi ei ole mitenkään verrattavissa päähän akkojen imuttelun määrässä.

Back
Ylös Bottom