Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tää on sitä kuuluisaa eskaloitumista remontissa.
Aina yksi asia johtaa toiseen, tässäkin joutuu pohtimaan pitäskö nostaa sulakekokoa yms.
Ensimmäinen homma koko projektissa oli sähköliittymän päivitys 1x25–>3x25.

Nyt sentään keskukseen tulee riittävästi. Sisällä pitää vähän vedellä sitten lisää.

Oli hyvä sähkömieskin, joka ehti pari kertaa käydä (ihan kaikkea en ole itse tehnyt vaikka hiukan yli ’laillisuuden’), mutta oli mennyt konkurssiin, joten pitää etsiä uusi.

Saa suositella, pks.

Nyt sentään keskukseen tulee riittävästi. Sisällä pitää vähän vedellä sitten lisää.

Oli hyvä sähkömieskin, joka ehti pari kertaa käydä (ihan kaikkea en ole itse tehnyt vaikka hiukan yli ’laillisuuden’), mutta oli mennyt konkurssiin, joten pitää etsiä uusi.

Saa suositella, pks.

Serkulle tein silleen että vanha 1 vaihekeskus toimi rempan ajan työmaakeskuksena. Asensin uuden mittauskeskuksen, ryhmäkeskuksen, kaapeloinnin ja kalusteet valmiiksi. Tämän jälkeen jännitteettömänä tehtävät mittaukset ja kun verkkoyhtiön asensi uuden mittarin ja kytki sähköt niin loput mittaukset ja uusi järjestelmä käyttöön.

Näin mainoksen kohta starttaavasta Jeesus-festivaalista. Luvassa on mm ihmeparantumisia! Jummijammi.
Jos vaikka Piporadio hiljenisi.
Tosin pelkona on, että se vaihtuisi Helluntaiherätyksen ylistysradioon.
Sitä ei varmasti kestäisi edes Sniffari.

Saa suositella, pks.
Luottosähkärit ja putkarit on kullanarvoisia, helpommin löytää hyvän naisen kuin em. asialliset ammattilaiset.

Mulla oli yksi ilmanvaihtohomma jonka hintalappu n.25k€ eikä mitään ihmeellistä, itse kun ei rööriroopeja ole pahemmin tarvinnut niin ei mitenkään meinannut saada tekijää. Senkin teki lopulta lapsuudenkaverin firma, sattumalta törmäsin häneen ja en tiennyt olevan sillä alalla mutta hoiti homman.

Nyt on kyllä oikea huipputapaus.
Se on jotenkin jännä juttu ettei ole ihan parasta matskua cv:n etusivulla.

Liitteet

• Screenshot 2025-06-25 at 15-24-25 Facebook.webp
    Screenshot 2025-06-25 at 15-24-25 Facebook.webp
    45,5 KB · Katsottu: 96
Meikäläistä ei ainakaan kiinnostanu työkavereiden seksuaalisuus tai mikään muukaan ominaisuus pätkääkään, mikä helvetin tarve ihmisillä on lässyttää itsestään. Mä en halunu tietää jonkun samalla työpaikalla olleen lapsista, parisuhteesta tai mistään muustakaan yhtään mitään

Nyt ulkkari pyytelee valokuvia ostamastaan kompurasta :oujee:

Sillä on joku kauhea halu saada mun puhelinnumero, minä kun en juttele edes asiakkaiden kanssa puhelimessa niin miksi alkaisin länkytyskierrokselle jonkun randomin romun ostaneen kanssa?
Taannoin yksi joka ei edes asiakas mutta kanssa romua ostanut oli saanut jostain kaivettua mun numeron, ei saatana kun alkoi se tauoton soittelu. Joillain on ihan pakonomainen tarve päästä länkyttämään joutavia tuntemattomien ihmisten kanssa.

E: Myös jotkut naiset on kovin innokkaita soittajia, tuli vaan mieleen....

Joo muakaan kiinnosta työkaverin seksuaalisuus tai kuinka paljon se panee vai paneeko ollenkaan ja paljonko se pyörittää miehiä/naisia.
Mutta nykyään noilla on niin suuri tarve kuulua johonkin kategorioihin ja tuoda niitä esiin koko ajan pönkittämään jotain itsetuntoa tms

Mä en ymmärrä noita joiden pitää saada aina puhua puhelimessa. Töissäkin kun pitää selvittää mitä ne on maksanut ja mitä laskuja auki niin kun ne ei näe listausta laskuista niinkuin minä niin on vähän vaikeaa selvittää puhelimessa kun ei ne ymmärrä kuitenkaan. Laittakaa vtu kuitit mailiin niin helpompi selittää mitä sulla on auki ja mitä maksettu

Back
Ylös Bottom