Sanomista.Minä mietin juuri, että Mitähän siitä tulis, jos Sylvi, Maca&Aino menis tommoseen faindaining paikkaan syömään hela Menun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanomista.Minä mietin juuri, että Mitähän siitä tulis, jos Sylvi, Maca&Aino menis tommoseen faindaining paikkaan syömään hela Menun.
Kukas vakiojäsenistä on toiveen takana?
View: https://www.instagram.com/p/DKyiTZttJtR/?igsh=ajZlOXQwMGZzOXBw
Rolssi menee aika monta palkkaluokkaa ylitte. Tarttis olla joku patekki tms.Sopisikohan Rolssi&Rolex ns. yhteen
Kukas vakiojäsenistä on toiveen takana?
View: https://www.instagram.com/p/DKyiTZttJtR/?igsh=ajZlOXQwMGZzOXBw
Ihan tälleen kohteliaasti kysäsen onkos tuo Masa kissa mitenkäkin älykäs vai enenpi pikkasen hidas?Masa-kissa haluaisi pureskella hajuherneen taimia, joten laitoin tuollaisen esteen.
katso liitettä 271706
Käytyjen ravintoloiden postinumeroalueelta oli asuntovälittäjien ikkunoissa 65 neliötä 1,5miljuunaa puntaa, toki oli myös 300 neliötä...oliko 6 miljuunaa. Joku tarjotaan vuokralle ilmoituskin oli kalustetusta kämpästä joku 8000/vko, mutta en valitettavasti muista kokua.Saiskohan kilven hinnalla ostettua edes yhtä neliötä takana näkyvistä kämpistä?
20-25k/m2. On se ihan kohtuu arvokasta aluetta.Käytyjen ravintoloiden postinumeroalueelta oli asuntovälittäjien ikkunoissa 65 neliötä 1,5miljuunaa puntaa, toki oli myös 300 neliötä...oliko 6 miljuunaa. Joku tarjotaan vuokralle ilmoituskin oli kalustetusta kämpästä joku 8000/vko, mutta en valitettavasti muista kokua.
Minä mietin juuri, että Mitähän siitä tulis, jos Sylvi, Maca&Aino menis tommoseen faindaining paikkaan syömään hela Menun.
Covent gardenin vieressä oli Rollssi, tuskin ihan hinnat alkaen aluettakaan.Toki Googlen tekoälyn mukaan kalleimmilla paikoilla voi olla neliöhinta yli 100,000e Lontoossa. Siihen nähden tuo Rolls-katu on joku rupusakin slummi.
Jotkuthan asuu nykyään koko elämänsä vuokralla. Siinä vasta tulee neliöille hintaa, jos vaikka 40v vuokrailee.Piti kokeilla etuovi neliöhinta minimi 20k, 6 tulosta 5x Eteläranta Helsinki ja 1x Suvisaaristo Epsoo. Kyllä on köyhää Suamessa.
Noin 12 tuoppia siihen meni, mutta valmista tuli!
Saitko vielä selvää kirjaimista viimeisen tuopin aikana?![]()