Tai kerro, että olet menossa paikkaan x
ja menisimmä samaa matkaa, koska: hän asuu noin 444m etäisyydellä polkupyöräillen Minun huushollista mitattuna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai kerro, että olet menossa paikkaan x
kysyin, ei tule tänään
ja menisimmä samaa matkaa joku toinen kerta.

Amatöörit uunihommissa, onkohän jääny puolikypsä uuniin...![]()
Krematorion uunissa oli vainaja, kun yhtäkkiä tapahtui jotain, mitä ei saisi
Krematorion uuni on toistaiseksi poissa käytöstä.www.iltalehti.fi
Kuopio mainittu
Itsehän kotiuduin tässä juuri Hesulimatkalta ja 17-18 asteen ulkolämpötila kauniin auringonpaisteen kera suorastaan pakotti korkkaamaan oluen. Ei lainkaan huono vehnäolut hintaan 1,79€.Kaliaahan tuo tekisi mieli, mutta ei!
Paikallisen raittiusseuran varapuheenjohtajana minulla on kova vastuu!
Anoppilassa noita ruokittiin. Toistakymmentä kävi parhaimmillaan illan aikana syömässä. Aikamoinen kuhina oli ja kyttäys missä järjestyksessä syövät. Yhteenotoiltakaan ei vältytty. Hauska oli seurataEi ole onneksi yleensä niin pahoja pöheikköjä trimmattavana, etteikö siiliä seasta huomaisi kun vähän pitää silmänsä auki.
Siili on on kyllä pyörinyt tontilla nyt jo monen vuoden ajan, mistä olen ollut hyvin ilahtunut. Vekkuli tessuttelija. Yleensä liikkuu aamuyöllä, mutta muutaman kerran on liikkunut sateen jälkeen ihan päiväsaikaankin. Varmaan nurmikolle nousevat madot ovat kiinnostaneet, tai sitten meikäläisen grillailut...
Nytkin on jo pitkään liikkunut ja tallentuu valvontakameroihin useamman kerran viikossa.
Vartti meni turistessa, mutta saiko siitä a) mitään tolkkua ja d) tuliko mitään sanotuksi?Aapeeseen pihalla tuli jäätelötötterömies keskustelemaan moottoripyöristä, taisi olla savolainen kun varttitunti meni turistessa ihan huomaamatta.
Tarkennan: Hän oli yllättävän selväjärkinen savolainen. GS-miehiä.Vartti meni turistessa, mutta saiko siitä a) mitään tolkkua ja d) tuliko mitään sanotuksi?
Jos kerta oli savosta niin oletko varma, ettei vaan vittuilluAapeeseen pihalla tuli jäätelötötterömies keskustelemaan moottoripyöristä, taisi olla savolainen kun varttitunti meni turistessa ihan huomaamatta.